Audi TT Club - Forum

Heb je je TT of een andere auto onder handen genomen, plaats hier je behaalde resultaten
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65062
aangezien ik m`n velgen weer helemaal klaar heb werd het wel weer eens tijd na de
winter om m`n TT weer eens goed te polijsten en goed in de wash te zetten.

heb meteen de adapters van voor 20mm per kant en achter 30mm per kant te monteren

kwaliteit van de foto`s zijn niet super maar hij is in ieder geval weer als nieuw :)
eigen TT 23-4-11 #6.jpg
eigen TT 23-4-11 #5.jpg
eigen TT 23-4-11 #4.jpg
eigen TT 23-4-11 #3.jpg
eigen TT 23-4-11 #2.jpg
eigen TT 23-4-11 #1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door WimTT
#65064
Zo Dennis, dat ziet er weer echt schoon en stralend uit. De zwarte velgen staan ook mooi bij dat zilvergrijze. Heb je wel eer van je werk :wink:
Op de eerste foto lijkt die wel wit :)

Ik dacht al schijnt daar in het hoge noorden de zon niet, poetsen in de zon gaat niet zo lekker, maar je hebt daar een mooi plekje in de schaduw.
Zijn dat verstralers die je daar onder hebt gemonteerd? Dat staat wel netjes
Je ziet ook wel eens dat ze daar een ledstip hebben gemonteerd.
Maar dat vind ik niet zo heel erg mooi staan, of ik moet er nog aan wennen :)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65071
ik heb hem binnen gepoetst hoor, polijsten en in de wash zetten gaat niet samen met de zon. ik heb hem met zin in de schaduw op de foto gezet achter ons loods zodat de zon niet reflecteerd in de lak.

de lampen in de bumpers heb ik zelf erin gezet en op maat gemaakt, vindt het niet mooi staan de mistlampen in de koplampen vandaar :)
Gebruikersavatar
door WimTT
#65079
Dat dacht ik wel, dat is lekker als je de ruimte hebt. Met de zon erop krijg je wel mooie blinkende foto's met van die sterretjes. Maar met photoshop kun je die er ook op krijgen :wink:

Dat heb je dan idd netjes gedaan en het is ook zoals een Audi betaamd, ingetogen en mooi. :smt023
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65102
normaal wel ja maar met ons foto camera helaas niet, dan wordt de foto echt erg zwart door het reflecteren van de zilveren kleur van de auto.

heb ik altijd alleen maar met zilveren auto`s.

als ik het met m`n nokia telefoon probeer heb ik nergens last van.
Gebruikersavatar
door denders
#65116
Ziet er netjes uit.
De velgen heb je zelf geschuurd en gespoten?

Wil ze laten poedercoaten, heb daar heel goede ervaring mee maar zelf alles doen is weliswaar minder langdurig maar wel netjes en scheelt zo €400,- naar mijn laatste info.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65126
ja, heb rondom de krassen eruit geschuurd en opnieuw in de mat zwarte lak gezet.

ben er super tevreden over, alsof het zo uit de fabriek komt :)
Gebruikersavatar
door denders
#65143
Heb je speciale polijstmiddelen gebruikt, of water & 3M pads?
Heb er eigenlijk geen ervaring in.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#65147
Nou je velg randen niet weer gaan polijsten middels de trottoirbanden ;) Rij jij trouwens op 19 inch rond?
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65154
nee moet nou voorzichtig gaan rijden, het zijn inderdaad 19 inch velgen met 225/35 banden erom heen.

ik heb het grofste eruit geschuurd met korrel 60, erna 240, erna 360 en toen met 500 en erna spuiten. heb het niet nat gedaan.

poetsen hoeft niet aangezien het mat zwart is en er beslist geen glans op moet komen 8)
Gebruikersavatar
door denders
#65167
Voor mijn Sline velgen lijkt het me een goede optie als ik eens een weekje vakantie neem ofzo. kleur en of glans of mat verzin ik nog wel.
(Ik kan ook spullen bij Wurth bestellen)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#65169
origineel past natuurlijk het mooiste bij s-line exterieur maar zo`n donkere tint als de koplampen van een s-line staat ook zeker mooi!!
Gebruikersavatar
door denders
#65178
Dat zal nog wat slapeloze momenten gaan geven ja :wink:
Gebruikersavatar
door denders
#65257
zzzzzzz....wat zeg je? :mrgreen: :smt006

Nee komt vast goed, meestal werken de ideetjes wel goed en ik doe het gewoon 1 x :wink:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]