Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vincentos
#31930
screamer schreef:Eerste 2 keer met SSR2.5 met een oranje pad (van Lake Country), was echt nodig om dat ik de krasjes bijna niet weg kreeg. Sommige delen zelfs nog een 3e keer gedaan. Toen met SSR1 en groene pad, daarna nog met de Advanced Finishing Polish van Pinnacle erover met zwart pad. Vervolgens in de wax gezet. Was, en dan vooral de motorkap, een wereld van verschil!

Volgende keer wil ik nog extra de cleaner/glaze en de wax van Dodo Juice gaan proberen. Schijnt heel goed resultaat te geven.


Guy
Oké, dat is toevallig. Die combinatie heb ik ook gebruikt. Ik vond het erg goed werken! Die combinatie is inderdaad al redelijk zwaar. Met een gele pad en SSR 3 kun je nog zwaarder maar ik denk dat dat de moeite niet loont. De laatste stappen zijn inderdaad ook belangrijk. Dat heb ik bij die A3 nog niet gedaan. Wanneer inderdaad swirls ''schoon'' worden gemaakt d.m.v. een cleaner of een glaze wordt het resultaat nog mooier als het goed is. Misschien de black hole van Poorboys iets voor je.

@ topicstarter. Al een keuze gemaakt of je zelf aan de slag gaat? 8)


Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door screamer
#31941
Vincentos schreef:
screamer schreef:Eerste 2 keer met SSR2.5 met een oranje pad (van Lake Country), was echt nodig om dat ik de krasjes bijna niet weg kreeg. Sommige delen zelfs nog een 3e keer gedaan. Toen met SSR1 en groene pad, daarna nog met de Advanced Finishing Polish van Pinnacle erover met zwart pad. Vervolgens in de wax gezet. Was, en dan vooral de motorkap, een wereld van verschil!

Volgende keer wil ik nog extra de cleaner/glaze en de wax van Dodo Juice gaan proberen. Schijnt heel goed resultaat te geven.


Guy
Oké, dat is toevallig. Die combinatie heb ik ook gebruikt. Ik vond het erg goed werken! Die combinatie is inderdaad al redelijk zwaar. Met een gele pad en SSR 3 kun je nog zwaarder maar ik denk dat dat de moeite niet loont. De laatste stappen zijn inderdaad ook belangrijk. Dat heb ik bij die A3 nog niet gedaan. Wanneer inderdaad swirls ''schoon'' worden gemaakt d.m.v. een cleaner of een glaze wordt het resultaat nog mooier als het goed is. Misschien de black hole van Poorboys iets voor je.

@ topicstarter. Al een keuze gemaakt of je zelf aan de slag gaat? 8)


Groetjes,
Vincent
Deze combi moet inderdaad voor het meeste werk volstaan. Ik ga voor de Dodo Juice Lime Prime Lite cleaner glaze i.p.v. de Black Hole welke ik eerst in gedachte had. Schijnt in combinatie met Purple Haze en Blue Velvet ook van Dodo Juice zeer mooi resultaat te geven en de Dodo Juice waxen schijnen lang te houden.

Guy
door Stijn
#32843
Kandidaat voor sticky?
Gebruikersavatar
door CarClean
#32984
Ik ben even weg, ik kom terug en ik zie opeens allemaal verstandige mensen praten over mooie producten! :D
Gebruikersavatar
door Vincentos
#32989
CarClean schreef:Ik ben even weg, ik kom terug en ik zie opeens allemaal verstandige mensen praten over mooie producten! :D
Verstand komt met de jaren is het spreekwoord toch? ;)
Gebruikersavatar
door CarClean
#32991
Inderdaad, maar als ik op straat loop en zo naar de auto's kijk, dan is er nog genoeg te leren. :(
Gebruikersavatar
door screamer
#33013
CarClean schreef:Ik ben even weg, ik kom terug en ik zie opeens allemaal verstandige mensen praten over mooie producten! :D
En van wie zullen ze dat hebben he... ;) :D Hahaha.


Guy
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]