Audi TT Club - Forum

Plaats hier algemene zaken m.b.t. detailen/poetsen/wassen die in de andere subfora niet thuis horen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door ptie
#36206
Ik wil hier even de loftrompet steken over Carclean.nl

Ik heb hier nu een aantal keer besteld, maar altijd een goede service, snel in huis etc. En altijd iets gratis erbij :D (dan vraag je je wel af hoeveel marge op die cleaning producten zit, maar goed :o )

Vandaag een setje vliegensponsen er bij gekregen. En last but not least, een zakje met snoepjes. Geweldig toch :D
Gebruikersavatar
door Mischa
#36207
Het zijn vaak de kleine dingetjes die het hem doen he ;) Kunnen ze geen club sponsor worden? :)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#36209
Hahaha, ja het altijd weer een verrassing wat ze er weer aan cadeautjes bij hebben gestopt :)
Had de laatste keer een Dressing Applicator Pad en een microvezel doek erbij zitten :thumbright:



Ook hier niets dan goeds over het team van CarClean.nl :!:

Groeten
Joop
door ptie
#36210
Heb met Kerst een kaartje van ze gehad, met op de voorkant een Audi R8 in de sneeuw, en op de achterkant de namen van alle medewerkers. Ik weet niet hoeveel kaartjes ze verstuurd hebben, maar een aantal personen moet toch wel een lamme hand gekregen hebben van het schrijven.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#36211
Idd, kaartje heb ik ook gehad, érg attent!!
"Een R8"... :?: Lijkt verdacht veel op dé R8 (van Tim zelf) :wink:
door ptie
#36212
Haha, heeft Tim zelf een R8?! Dat zegt genoeg over de marge :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#36215
Jup, is zelfs zijn proefdier soms :roll: :D (om nieuwe spulletjes op te testen)
Op het forum van Carclean zelf komt ie wel eens voorbij in een test.
Gebruikersavatar
door screamer
#36216
Heb ook al een paar keer bij CarClean besteld en contact gehad met Tim en ze hebben zeker een hele goede service. Snelle levering en goede adviezen. En inderdaad altijd een extra artikel, of meerdere, bij de bestelling. We zullen inderdaad dus genoeg betallen voor de producten :D, maar ergens anders is het niet veel goedkoper + met de meeste producten doe je heel lang.


Guy
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#36219
Ik heb ook goede ervaringen met Carclean
Toen ik mijn bestelling bij ze op ging halen kreeg ik ook nog wat "goodies" mee.
Ook met Tim nog even buiten mijn TT met zijn R8 vergeleken:
"Hey, dezelfde spiegels, stuur, tankdop :)
door ptie
#37286
Vandaag de DAP500 binnen gekregen, plus nog wat poetsspulletjes.

En een gratis spuitbus Shining Monkey No Spitting Tire Shine :D

Deze had ik bij mijn vorige bestelling zelf besteld, dus nu heb ik twee bussen. Maar goed, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken ;)
Gebruikersavatar
door screamer
#37292
Ik ben van het weekend ook ff aan de slag geweest. Hij glimt weer zeg, niet normaal! :D ;) Heb de Meguairs G220, fijne machine opzich.

De Shining Monkey No Spitting Tire Shine heb ik ook er bij gehad bij de vorige bestelling, goed spul. Geeft net ff dat extra detail. Net of je nieuwe banden hebt.
Guy
door ptie
#37311
Alleen die geur... alsof je een plakaat kauwgom onder de motorkap plakt.
Gebruikersavatar
door screamer
#37329
Ik vraag me toch wel af waarom al die detailing producten geurtje bevatten?! Waar is dat nou goed voor. Het spul zal van zich zelf erg stinken denk ik. Hahah.


Guy
Gebruikersavatar
door Vincentos
#37333
screamer schreef:Ik vraag me toch wel af waarom al die detailing producten geurtje bevatten?! Waar is dat nou goed voor. Het spul zal van zich zelf erg stinken denk ik. Hahah.


Guy
Het is een onderdeel van de beleving. Je ervaart iets als schoon als het lekker/fris ruikt. Als je het potje open doet denk je ''aaaahhh als dat op mn auto zit'' 8)

Je hebt nog niet de autoglym leather creme geroken denk ik. Ruikt als ''parfum de muscesrat'' :D
Gebruikersavatar
door screamer
#37336
Ik zal je eerlijk zeggen, ik kan niet ruiken, haha. :D Nooit gekund trouwens. Dus mij doet het helemaal niets al die geurtjes. ;)


Guy
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]