Audi TT Club - Forum

Plaats hier algemene zaken m.b.t. detailen/poetsen/wassen die in de andere subfora niet thuis horen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Ben je geïnteresseerd in de Carclean workshop?

Ja, ik wil dit wel ook al kost het mij 35 euro.
16
76%
Nee, van mij hoeft dit niet.
5
24%
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#49779
Iedereen is weer 'happy' en we pakken de draad weer op om er een fanTTasTTisch jaar van de maken met z'n allen :thumbright:

Mochten er in de toekomst vragen, opmerkingen of suggesties zijn over wat dan ook, laat het ons dan even weten. Wij zijn immers altijd bereid uitleg te geven en vragen te beantwoorden, zodat een evt. miscommunicatie of een verschil in mening voortijdig uit de wereld geholpen kan worden.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#49784
En ondertussen mogen de mensen zich natuurlijk hier blijven inschrijven want we zitten nog steeds niet op 12 namen ;)
Gebruikersavatar
door hansgij
#49799
zoals eerder aangegeven, wil ik er (als het antwoord op mijn gestelde vraag bevestigend is) graag bijzijn. de 35 euro heb ik er dan wel voor over. een (carclean) antwoord op mijn vraag heb ik echter nog niet gelezen!!! groet hansgij
door BluePearl
#50070
Is er nog contact met Carclean geweest of dit evenement door kan gaan?
Zie dat er veel mensen welwillende mensen zijn, dit wekt bij mij de nieuwsgierigheid op of het wel of niet doorgaat, en wanneer??
Verheug me in erg op deze dag en laat graag een gaatje in mn agends hiervoor vrij.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50089
Ik heb inmiddels bericht gekregen van Carclean.
De geplande datum van 18 april is helaas niet meer mogelijk, dus we zullen moeten uitwijken naar mei of juni. Daar we al meetings hebben staan in deze maanden is het even goed afstemmen wat we gaan doen. Op 23 mei hebben we hoogstwaarschijnlijk de STTyling MeeTT staan (Design-Car) & de meeting in juni weet ik de datum nog niet definitief, daar ik nog volop in de onderhandeling zit en deels afhankelijk ben van andermans agenda...
Wellicht dat begin mei een optie zou kunnen zijn dan?

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door stivoman
#50093
Zaterdag 1 mei
of
Zondag 2 mei

Ik vind het prima! :D
door BluePearl
#50157
Begin mei klinkt goed, dan is t vast al lekker poetsweer :lol:
Gebruikersavatar
door Rommyke
#50292
Denk niet dat ik er geraak ...

maar heb wel intresse in volgend product

Poorboys World Super Sample Kit
of de Deluxe uitvoering


En natuurlijk een paar PAD .


Welke pads worden aangeraden ?


Groetjes
Romain
Gebruikersavatar
door stivoman
#50410
En is er al een datum geprikt? :)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50458
[align=center]Na veel schuiven, passen en meten hebben we uiteindelijk een datum kunnen vastleggen:
Zondag 18 april 2010

Inschrijven gaat als volgt:
Ga naar: Inschrijven Carclean Clinic
(inschrijven kan alleen als je de toegangscode "AudiTT" invult)

Men kan zich daar inschrijven en direct betalen met iDEAL. Als iemand al klant is van Carclean.nl,
kan hij met zijn bestaande login inloggen en vervolgens betalen. Vooruitbetaling kan ook.
De inschrijving is definitief als de betaling binnen is.

Is iemand nog geen klant, dan kan hij meteen een account aanmaken, inloggen en alsnog inschrijven en betalen.[/align]
[hr]
Om het voor de mensen hier op het forum ook inzichtelijk te houden, wie er allemaal naar de clinic gaan is het misschien handig om je naam in een lijstje zetten. Hiervoor zal ik een nieuw topic openen in de meetingshoek.

Groeten
Joop
Laatst gewijzigd door Happy Socks op wo mar 17, 2010 22:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#50477
Het lijkt wel "ezeltje-prikje" momenteel, want we hebben zowat elk weekend de revu laten passeren :D
Zojuist nóg een bericht gekregen van Carclean en het aanvankelijke voorstel de clinic op 18 april te houden is weer vrijgekomen!
Mocht 18 april een grotere voorkeur hebben (ipv 19 juni) dan hoor ik dat graag asap :!:
Ik kan het dan nog op 18 april ingepland krijgen, maar dan moeten we wel snel zijn :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door hansgij
#50482
voor mij 18 april, 19 juni ben ik op vakantie hansgij
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#50487
18 april graag :P
19 kan ik niet :oops:
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#50489
Jep, voor mij ook 18 april graag!
Gebruikersavatar
door tt-richard
#50495
JA 18 april top :lol:
19 jun niet :twisted:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]