Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door koennie25
#90380
Goedendag.

Ik heb een Audi tt 3.2 8n. Ingevoerd van uit Spanje. Maar er zit een aftermarket radio in. Ivm dat er geen wisselaar in zit. Maar ik wil er graag weer een originele in hebben

En er zitten geen knoppen in voor stoelverwarming. Maar ligt de voorbereiden er wel ?

Groetjes koen
Gebruikersavatar
door TTster
#90381
Als de originele bedrading er in zit .. geen probleem. Gewoon een nette Concert II scoren op Ebay. Let wel op. Bij veel zijn de knoppen verweerd. Top dat je hem origineel maakt!

Stoelverwarming … indien niet aanwezig zal er zeer waarschijnlijk niks voorbereid zijn.
door koennie25
#90383
De auto komt uit Spanje. Heeft net 47000 km gereden origineel aantoonbaar. Alleen jammer dat er een aftermarket radio in zit. Ik wil hem dus doormiddel van een originele radio weer in concour staat maken. Heeft iemand nog een radio
Gebruikersavatar
door TTster
#90384
@Koennie25 zoek even op Ebay.co.uk en Ebay.de. Staan er genoeg. Ik had er afgelopen zomer verschillende gevonden. Maar mijn verkoper in CH had de originele nog te voorschijn laten halen bij de inbouwer. Ook in de mijne zat een afgrijselijk Pioneer opklapscherm … wel nog lekker kunnen verkopen.
Gebruikersavatar
door Peter van Poll
#90385
Goedemorgen,
ik heb vorige week een RNS E TT erin laten zetten, bij aankoop TTS zat er een radio navigatie (Kenwood, Garmen), met usb en parrot aansluiting, bluetooth. indien je even een tussenoplossing wil kan je deze voor €75 overnemen inclusief TT front.
werkt perfect en heb er een paar maanden plezier van gehad. Zelf heb ik er geen verstand van, dus hoe deze aangesloten moet worden weet ik niet, er zit in ieder geval een kabelboom aan dus mogelijk is deze compleet.
Hij staat op marktplaats, je kan altijd even kijken. succes verder.
Mocht je een originele RNS kopen kijk dan wel naar het serie nummer, moet op 193 eindigen aangezien de 192 de oude software heeft, bij de advertentie en de prijs is dit niet te zien want dat wordt er vaak niet bijverteld.

https://www.marktplaats.nl/wijzigAdvert ... mympSeller

mvgr

Peter
door JJHessing
#90542
hoi hoi , ik heb problemen met mijn orginele radio type concert, de volume knop kan alleen hard en soms doet ie niks, iemamd advies of dit te makern is
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]