Audi TT Club - Forum

Hier staan alle meetings georganiseerd door ofwel het TT Forum of de TT Club

Moderator: Bestuurs Crew

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door //S
#86153
Hi,
Ik kan er niet bij zijn op de Koningsdag. Desirée en Hans, succes met het organiseren en allemaal veel plezier tijdens ongetwijfeld weer een mooie KoningsRiTT!

GreeTTz Rlch@rd
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#86164
Zonder tegenbericht kun je er in principe altijd van uitgaan dat een meeting zal doorgaan. Een buitje regen zal ons, wat mij betreft, niet snel tegenhouden :wink:
Meestal kunnen we wel ergens naar binnen onderweg en anders doen we gewoon een bod op ons improvisatievermogen :lol:
door JoseTTe
#86209
Beste allen,

Bij deze (beter laat dan nooit) aanmelden voor de Koningsrit met mijn gouden KoeTTs
2 personen incl diner.
Tot morgen, Josette
Gebruikersavatar
door Ronnie
#86211
Gezellig!

Wie toch besluit te komen, je bent van harte welkom! Het kan wisselvallig zijn, maar het weer mag de pret niet drukken en het wordt een mooie route. Het is de verwachting dat de ochtend aardig nat wordt en het klaart op 's middags... ik ben benieuwd, op naar een leuke gezellige dag.

Tot ziens!
door JoseTTe
#86218
Beste allen,

Bedankt voor de goede organisatie, en voor het leuke gezelschap.

Grtz Josette @ Winnie
door MichHaarlem
#86219
Leuke dag gehad, bedankt voor de organisatie!
Het is mij wel opgevallen dat er onderweg hard gereden werd, gelukkig heeft niemand grote schade opgelopen door het ongeval met de vrachtwagen en het busje. Wat mij betreft is de rit absoluut voor herhaling vatbaar maar mag het karakter iets verlegd worden naar rustiger toeren over de wat kleinere B-wegen. Zie mijn opmerking niet als kritiek op de organisatie maar als verbeterpunt.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#86221
Beste Michel,

Advies is voor rustiger rijden om voorin de rij te gaan rijden, dan gaat het rustiger dan achterin, achter moet je bijtrekken om alles bij elkaar te houden. Als het bijeenhouden dan niet helemaal gaat dan heb je kunnen merken dat degenen die bekend zijn met meerdere ritten dan de groepjes op sleeptouw nemen en dan gaat het sowieso rustiger in de regel met 5 auto's bijv achter elkaar dan een hele string van 25 auto's.

Bedankt voor jullie aanwezigheid en welkom als club member.

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door Ronnie
#86222
Alle deelnemers bedankt voor de gezellige geslaagde dag en gelukkig viel het weer 's middags mee ondanks een aantal buien hebben we toch ook van zon mogen genieten tussen de bewolking en buien door.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]