Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Mischa
#41791
Ik reed op mijn 18de ook al mijn eerste auto (zelf verzekering op eigen naam, wegenbelasting, onderhoudt, brandstof etc.) En betaalde tegelijk ook mijn eigen MTS opleiding... (goed, alleen de laatste 2 jaar daarvan).


Ik neem aan dat jullie ook alles netjes op eigen naam hebben staan en ook alles zelf betalen? :wink: (De op uitzending geweeste militairen even er buiten gelaten :) Want dat is vals spelen 8) )
Gebruikersavatar
door Vincen-TT
#41792
Haha ja peultje daar heb je gelijk in. zoiezo zijn er maar weinig mensen ook die wat meer lentes oud zijn dan ons. Die zo'n auto kunnen betalen.
Als ik het goed heb is maar 10 % van alle auto's op de weg ( geen bedrijf wagens) die helemaal van hun zelf zijn.
Dus der rijd voor 90% rond aan mensen die de auto van de bank hebben...
ik ben jong en ik heb een goede bonus gekregen van ons werk wat het aanschaf mogelijk maakte. En voor 20 jarige ''broekie'' kan ik hem ook nog goed onderhouden.. Het leger is niet altijd zo slecht :wink:

Groetjes Vincent
Gebruikersavatar
door Peultje
#41793
Mischa schreef:Ik reed op mijn 18de ook al mijn eerste auto (zelf verzekering op eigen naam, wegenbelasting, onderhoudt, brandstof etc.) En betaalde tegelijk ook mijn eigen MTS opleiding... (goed, alleen de laatste 2 jaar daarvan).


Ik neem aan dat jullie ook alles netjes op eigen naam hebben staan en ook alles zelf betalen? :wink: (De op uitzending geweeste militairen even er buiten gelaten :) Want dat is vals spelen 8) )
haha hoezo valsspelen, uitzending is ook gewoon werk hoor ;) ik neem aan dat jij dr ook voor moest werken? :P
ik heb vanaf mijn 18e ook alle auto's op eigen naam gehad hoor.. maar je reed op je 18 in wat voor auto?

:)
Gebruikersavatar
door stivoman
#41797
Ik had een Subaru Impreza GT Turbo,
Nu de TT dan, lekker met dit weer.. :D waai bijna uit de auto met die wind :oops:
Laatst gewijzigd door stivoman op za okt 17, 2009 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Mischa
#41798
Haha, ja maar er zijn weinig bazen die even zo'n +/- 10.000,- betalen voor 4 maanden :wink: De meeste vakkenvullers zijn toch iets langer bezig voor zo'n bedrag :)

Op m'n 18de had ik een dikke SUBARU!!! justy............ Haha, klein maar fijn :D Na een jaar of zo een 106 XSI gekocht (jaartje gehad), daarna Honda civic (bijna een jaar), (E36) BMW 316i(zo'n 2 jaar), Seat Leon (zo'n 4 jaar) en dan nu de TT (nu ruim een jaar)
Verder voor erbij een (E30) 325i cabrio (ruim 1,5 jaar gehad) gaan glijden met de cabrio => boom gevonden :cry: met als gevolg dat er nu een golf 1 cabrio 8) voor de deur staat naast de TT.

De TT was trouwens verkocht. Hij zou morgen worden opgehaald, maar kreeg vanmiddag een mailtje dat het toch niet door ging want hij kon van zijn zus haar TT kopen :| Het was al bekend dat dat een optie voor hem was, maar dat ging allemaal niet door waarna hij dus letterlijk tegen mij had gezegd dat hij hem van mij ging kopen en dus morgen zou komen halen (en betalen natuurlijk) Maar goed, dat is weer een heel ander verhaal :roll:


Maar even voor de duidelijkheid: Ik gun het de "broekies" echt wel hoor :) Mijn vraag was gewoon puur uit nieuwsgierigheid :D
Gebruikersavatar
door stivoman
#41802
Dat is weer mooi balen dan!

Ik werk ook in een supermarkt hoow ff!! :D
Gebruikersavatar
door Mischa
#41810
stivoman schreef:Dat is weer mooi balen dan!

Ik werk ook in een supermarkt hoow ff!! :D
En ik me maar afvragen waarom alles zo duur is in de supermarkt... Blijkt het dat de medewerkers in TT's rond rijden tegenwoordig :D

Maar zonder gekheid, ik heb mijn eerste auto-tjes ook gewoon van het vakkenvullen kunnen betalen. Maar zoals je eerder hebt kunnen lezen was dat toch echt niet genoeg voor een auto als een TT.


Maar ff back to topic: Nog niemand die er voor uit durft te komen de oudste te zijn hier???
Gebruikersavatar
door hansgij
#41820
met mijn 63 jaren denk ik een goede kans te maken in ieder geval een van de oudsten te zijn 8) 8), maar nooit te oud voor een TT. :roll: :roll: groet hansgij
Gebruikersavatar
door Peultje
#41861
tot nu toe bent U de oudste idd :D , wie weet zijn er nog oudere, die er liever niet voor uit komen :O :)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#41863
Ook makkelijk is het om even in de memberslist te kijken op de beginpagina vh forum :idea:
Kun je de lijst ordenen op bijv. leeftijd :wink:
Of verpest ik nu het spelletje :D :roll:
door merciles
#45969
Wordt in Januari 21, auto staat op mijn naam maar verzekering op mams der naam:D
Zit nu weer op school dus moet wel even wennen kwa financien, dus op dit moment wordt de TT betaald door de IB groep!
door Satu
#46043
Okay tussen die broekies zitten er dan eigenlijk maar een paar oude bokken hahahaa wordt over 6 mnd 52 jaar ....jong, want zo voel ik me in mijn TTtje.Ik ben gewoon aan mijn derde jeugd begonnen hahaha.
Enne..... van dat uitzenden hebben jullie gelijk geniet ervan, maar loopt niet te snotteren als je dan weggaat en de familie staat op de kade cq. op schiphol hahahaha. Ben zelf 7 jaar beroepsmarinier geweest en in "mijn tijd" had je dat nog niet die aan(af)wezigheidspremies hahaha dus TT maar gekocht en cash on delivery.... no pain....no worries.
Gebruikersavatar
door ChristianoNL
#46044
Dit is mijn tweede TT nu een 3,2 V6

Mijn vorige op 19 jarige leeftijd aangeschaft, Origineel NL 1.8 Turbo 180pk maar wel Quattro!

Nu 21 jaartjes oud, datum 25-04-1988, op het moment niet de jongste tt eigenaar. Maar wel de jongste eerste eigenaar van een TT wellicht.

Uiteraard zijn er op het moment veel TT's betaalbaar geworden, door o.a nieuwe type,import,hoge km standen.
Maar een knappe met een lage km stand welke dealeronderhouden is praten we over een andere prijs.

Chris
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]