Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar

Boetes naar inkomen? Hoe meer je verdient, hoe hoger de boete...

Ja, ben ik mee eens!
4
19%
Nee! Inkomen van iemand moet niets uitmaken.
17
81%
Gebruikersavatar
door denders
#67858
Lijkt af en toe wel of de gemiddelde NL rijder tot 120 alles wel durft, en dan zitten ze te bumperkleven en weet ik het allemaal (zonder knipperlicht uiteraard grr)
Ga je echt boven de 140 dan zijn het meestal alleen de Duitsers die snappen hoe ze bij vlot rijden moeten reageren. Ben vroeger altijd meegeweest met mijn ouders naar zuid/oost Zwitserland en dan reed mijn pa vaak 150/160 continue. Zelf paar x daar gereden en het is een verademing die open wegen! (meestal dan)
Gebruikersavatar
door WimTT
#67861
Ja klopt helemaal. Misschien als ze hier ook op bepaalde snelwegen de max eraf halen dat de nederlandse automobilist er ook aan went. Nu gaat het hier vaak, je mag niet harder dan 120 km/u dus dan hoef ik ook geen rekening te houden met degene die toch harder willen. :evil: :evil:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67867
Duitsers delen de weg met elkaar en komt er een aan vliegen anticiperen ze daar op, maar hier... zelfs met 90 of 100 blijven ze links hangen maar als ze niet naar rechts gaan dan duik ik wel op de rechter baan want ga geen 5 of 10 minuten wachten tot ze eens wakker zijn. En die idd 120 rijden die blijven expres langer links hangen voor ze opzij gaan... gelukkig mag je hele stukken al 130 op meerdere banen :D
Gebruikersavatar
door miel
#67879
sommige volhardende linksrijders hebben dan ook soms nog een telefoon aan hun oor hangen :twisted: :evil:
Tegenwoordig scheur ik die met motor zelfs links voorbij, zijn ze op slag wakker :shock: :lol:
Gebruikersavatar
door Audi_TT
#70193
miel schreef:sommige volhardende linksrijders hebben dan ook soms nog een telefoon aan hun oor hangen :twisted: :evil:
Tegenwoordig scheur ik die met motor zelfs links voorbij, zijn ze op slag wakker :shock: :lol:

verstandig...tot ze opeens naar links gaan als jij er naast zit,ga je echt niet winnen :smt006
Gebruikersavatar
door miel
#70209
Audi_TT schreef:
miel schreef:sommige volhardende linksrijders hebben dan ook soms nog een telefoon aan hun oor hangen :twisted: :evil:
Tegenwoordig scheur ik die met motor zelfs links voorbij, zijn ze op slag wakker :shock: :lol:

verstandig...tot ze opeens naar links gaan als jij er naast zit,ga je echt niet winnen :smt006
Dus rechts inhalen zou dan beter zijn... :smt005
Enkel ervaren motorijders hier weten wat ik bedoel. :smt006
Met uw stelling zou je je als een automobilist moeten gedragen op een motor. :roll:
Elk rijd volgens zijn ervaring en (verkeers)opvoeding.
Voor mij betekent dat o.a. tussen de files door en altijd vooraan bij rode licht :mrgreen:
Gebruikersavatar
door WimTT
#70225
Audi_TT schreef:Vandaag 218 eurotjes aan het Cjib overgemaakt :(
Troost is dat het volgend jaar veel meer zou zijn, maar blijft zonde van het geld. :evil:
Gebruikersavatar
door miel
#71342
Is lekker aant wegzakken hier, de topic. Zijn we dan gezamelijk verstandig bezig of hebben de flikken (tijdelijk) achterstand... :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#71343
neuj als je TT rijdt gewoon de ruitensproeiers gebruiken als er dwazen een tunnel in duiken of onder een brug dor dan kunnen ze t vizier of de ogen wassen, zijn ze ook meej wakker Miel :D
Gebruikersavatar
door denders
#71379
Haha, deed ik ook weleens, maar balen als ik de auto net gewassen had :D

Persoonlijk rij ik nog maar heel weinig op het moment, dus ook flink minder kans op beboeting en ik let er vaak wel op hoor toch ook :roll:
Gebruikersavatar
door Kimberly
#71805
Eens met de stelling..

Inmiddels 4 jaar mijn rijbewijs en nog nooit een boete gehad.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#71817
niet te hard roepen voor je t weet heb je er eentje ;)

29 gulden voor jaja 54 km/h dus na correctie wel 1 km/h te hard... erg flauw
158 euro voor te hard rijden okt 2011, k*t cruise control ook... sjouw je uit de 120 de 100 zone in heb je t erg ontspannen rijdend niet tijdig door en ontvang je een acceptgiro thuis... fijn als ze dat direct melden dan had ik net zo goed even hard door kunnen rijden :D

in 12 jaar tijd vind ik dat op zich wel netjes en een 200.000+ km verder...
Gebruikersavatar
door Kimberly
#71846
Je doet het niet verkeerd Ronnie! ;)

Ik heb denk ik een engeltje op mijn rug? Ken niemand die nooit een boete heeft gehad voor 3-4km te hard rijden.
Gebruikersavatar
door denders
#72175
vanaf 1996 mijn rijbewijs en ik denk 4 kleine boetes gehad en is meer dan genoeg ook.. dat geneuzel om die paar kilometers in dit landje maar ja topic apart.. haha
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]