Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Mr.Fly
#60503
Dit bericht stond op de digitale Telegraaf 07-12-10, wel "raakvlakken" :D :D

Kentekenvervalser maakt schrijffout OOSTERHOUT - Een 25-jarige man uit Breda heeft op niet al te snuggere wijze de kentekenplaat van zijn auto vervalst. Hij had met gele verf de twee T's in zijn kenteken gewijzigd in één T. Hierdoor ontstond een combinatie die niet in Nederland voorkomt. De man is aangehouden, maakte de politie dinsdag bekend.


Iemand van t forum ?? :smt006
Gebruikersavatar
door denders
#60513
Haha, *** zeg!

Kwam zeker uit Maaskantje :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#60515
Zo iemand moeten ze niet straffen met een boete ofzo, vind ik. Gewoon een foto met naam in de krant lijkt me meer dan voldoende :D
Je mag ook niks meer tegenwoordig :roll:
Gebruikersavatar
door denders
#60518
Die van mij is helemaal origineel...en klopt!!

...Kreeg n.l. een brief binnen...

CJIB - 109 waar je 100 mocht, 44 eurootjes weg. :evil:
Gevolg, zit altijd te loeren naar die meter, heeft niks met veiligheid te maken.

Gooi toch heel die grote wegen open naar 130km/u! Ook de mooie stukken van 80 en 100 op de A4.
Maar goed, kwam ff in me op ineens :roll:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#60520
Valt mee dat je nog zo hard kon rijden :)
Ik zat daarstraks achter een inhalende vrachtwagen... kostte 'm ruim 7 kilometer de andere vrachtwagen te passeren :S
Ook leuk om dat hele stuk 80,2 km/u te moeten rijden, terwijl je daar 120 mag...
Gebruikersavatar
door miel
#67891
Dit is eigenlijk altijd actueel gebleven, inhalende camions :evil: :evil: . dat is pech hebben :( :( ,en dient daar dan net de pechstrook niet voor ?? :D :D
Gebruikersavatar
door denders
#67904
Kopje dubbele moraal Joop!
De vluchtstrook, ideaal voor criminelen? :smt006
Gebruikersavatar
door miel
#67916
pechstrook in belgenland: te berijden indien de normale (putten)weg neigt naar maanlandschap of pattatenveld, aldus eigenlijk om pech te vermijden. Als voorvering al door de motorkap heen uitsteekt :shock: , is het al een beetje te laat. :(
Zou eigenlijk een wetsvoorstel moeten zijn :wink: :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#68004
Als er van die gladiolen elkaar in gaan halen met 2 van die 18m combinaties ga ik echt geen 10 minuten wachten tot de linker er voorbij gekropen is... heb dat zelf gehad op een stuk waar dat niet eens mag... dan was t gas intrappen iets naar rechts en er voorbij... leuk van die gladiolen die dan hun groot licht aan en uit moeten gooien... laat ze elders in gaan halen met een schildpadden snelheid. Zulke lui moeten gewoon bekeurd worden al zijn het beroepschauffeurs mogen ze best hun verstand gebruiken ipv de automatische piloot die bebording negeert.
Gebruikersavatar
door denders
#68039
En gladiolen genoeg... vanmiddag nog bijna hele rechterzijde in elkaar door polo gast die niet keek bij links uitvoegen de snelweg op achter vrachtwagen vandaan!
Keek hem recht in de ogen en hij snapte me gelijk maar werd wel wit van schrik daarna pfff..
Had geen zin om met de TT langs de weg te staan en gezeur dagenlang met leenauto weer.
Scheelt wel elke dag op de weg houdt je scherp, gelukkig let ik zelf op!
Gebruikersavatar
door miel
#68133
denders schreef:Haha, *** zeg!

Kwam zeker uit Maaskantje :mrgreen:
Das dan zeker zo een ''new kid'' zeker ?? hebben daar in belgie ook al van gehoord... :roll: :roll:
Gebruikersavatar
door miel
#68317
Effectief. overheersende windrichting in onze contreien is vanuit het ZW :smt002
Hebben ze geweten op pukkelpop. :cry: :oops: :cry:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]