Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#63632
Nee bijna nacht!!! :smt006
door creative117
#63658
Dag...., ik zag dat ik voor wat beroering had gezorgd..... excuses :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Tja, de Audi staat nog steeds te koop, ondanks het feit dat het uitdrukkelijk door mijn vrouw verboden is.., maar goed, eens een kwajongen altijd een...... Enfin, que passa? Omdat ik nog steeds hevig verliefd ben op een Alfa Romeo 147 GTA probeer ik de Audi te verkopen. Niet voor een weggeefprijs, als ik hem niet verkoop dan blijft hij gewoon, laten we wel wezen, het is en blijft een perfecte kar waarin het leuk is om gezien te worden, maar met een Alfa Romeo zou ik toch net wat bredere smile op mijn gezicht krijgen vrees ik. Om de drang enigszins te beteugelen heb ik voor mijn vrouw een Alfa Romeo 147 1.6TS gekocht, Maar goed, die mist 145 PK t.o.v. de 147 GTA, maar ondanks dat ziet hij er toch al stoer uit. Daarnaast zitten er wat onkosten aan te komen, Airco pomp, Stuurcomputer Haldex en de Distributie, dus alles bij elkaar....ff slikken en is het net wat efficiënter om er nog een tijde mee door te rijden, maar dan wel in topconditie, met Coen Donkers naast de deur lukt dat overigens meestal ook wel, ben nog nooit echt geschrokken. En, over 2 jaar zijn er ook nog 147 GTA's te koop. Dus voorlopig zijn jullie nog niet van mijn azijngezever af, wel jammer dat ik de 2 UK meetings heb moeten cancelen, bij mij in de achtertuin staat nog steeds geen boom waar geld aan groeit..... en het budget voor de Audi kan ik maar 1 keer uitgeven en met de aankomende kosten.... vul zelf maar in. De reden waarom ik Steven weer graag eens op een meeting zou willen zien is met name omdat ik nog 2 lichtjes van hem te goed heb, als dat te lang gaat duren is hij het misschien vergeten.... ghi ghi ghi.

Iedereen bevredigt?, niet zeuren meer dan, en zeker geen linkjes meer doorplaatsen als ik daar niet om vraag!

Laterrrrrrrrrrrrrrr :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006

Groeten,

Roger AKA Creative117

Voor het kleine stijfjes gevoel:

http://www.youtube.com/watch?v=Qv5d7JdaCZU

EN JA..., ik weet dat hij een opgelast dak heeft, maar deze hebben ze niet in Cabrio uitvoering.........
alfa-romeo-147-gta-2002-04-b-copy.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#63660
Duidelijk! :P :wink:
Zo heb ik dat met Porsche en wil als doel de Cayman rijden maar ik blijf even realistisch dus wacht maar eventjes. Alhoewel ik de Mk2 TT steeds mooier begin te vinden aan de buitenkant, vooral de Sline :oops: (want binnen zit het zowieso wel goed)

Ik heb niet zoveel met Alfa ondanks ik een Italiaanse achternaam heb, mijn vader had ooit een nieuwe Alfetta 1.6 GT gekocht en 12 jaar lang gehouden (=lang voor de oude Alfa's!)
Toch een mooi modelletje voordat de GTV's kwamen. Jammer van het verbruik voor deze tijd met carburateurs 1:8 hehe.. Hij heeft verder nooit meer Alfa gereden want kocht toen zijn Porsche 944 die hij nu nog erbij heeft en bewaard.
Blijft toch een apart merk toch wel Alfa zo af en toe uit de bocht en met design.
Waarde daalt wel snel tweedehands viel me op.

Lekker breed ding die van het filmpje alleen dat gegas doet me altijd beetje pijn, ga gewoon rijden in een tunnel en neem het op, zo mol je de motor haha
Gebruikersavatar
door stivoman
#63662
Aha Roger,

wel jammer natuurlijk. Ik wist dat je Alfa gek was,
maar dat het zo erg was, wist ik ook niet..

Die TT van je zal naar alle waarschijnlijkheid niemand willen overnemen,
dus zat de alfa droom nog maar even uit je hoofd.

Ik weet niet wanneer er weer een meeting is, maar dan moet het wel goed komen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#63665
ik geloof je pas na 1 april roger :P ik weet me nog te herrinneren dat je vorig jaar ook zei dat je je TT verkocht had en een alfa had aangeschaft.

later bleek het een 1 april grap dus wacht nog even af hoe het komt :smt006 :smt006
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63676
Roger toch... Alfa... wil niet lullig zijn maar die kosten meer aan onkosten dan een Audi :D Italiaanse wagens hebben mooi design, goed koppel bij lage toeren dus rap weg... maar daarmee is het ook gezegd naja je krijgt een bomvolle auto maar technisch laten ze te wensen over. Heb Fiat gereden maar dat was niets als rekeningen. Audi... dat heeft nimmer zoveel gekost aan onkosten als dat Italiaanse kreng. Hmmz die GTA's zijn niet echt snel want met mn S3 kan ik die lui heerlijk pesten met hun 3.2 V6 onder de kap dat die brede grijns van hun gezicht gaat :D en ja een opgelast dak? dah ken nie een TT heb je ook in 3.2 DSG roadster :smt006 :smt005

Heb je je haldex al eens opnieuw laten voorzien van olie?
door creative117
#63693
@ Dennis,

idd, daar hou ik ook niet van, of hij moet wel heel goed warm zijn maar dat lijkt er in dit geval wel op, er komt toch heel weinig onheilspellends uit de uitlaat, afgezien van het geluid dan :):):), maar ik vond het ook wel een mooi trio........

GroeTT Roger
Gebruikersavatar
door denders
#63694
Komt af en toe beetje teveel zwart uit die uitlaat bij hard gassen omdat ze hem naar de kl*te helpen haha :wink:

Uitlaat is leuk, maar klinkt net zo als die oude giulietta's toeval?
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]