Audi TT Club - Forum

Hier kan je alles plaatsen wat niet te maken heeft met het Audi TT Forum
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door WimTT
#66950
Maar dat ligt ook wel aan het forum, toch elke keer weer nieuwsgierig wat er weer is bij gekomen. Gelukkig heb ik niet zoveel last van slapeloosheid, meer last van slaperigheid. :wink:
Maar ik heb weer het probleem dat ik niet naar bed kan gaan, altijd nog weer even dit of dat doen. En natuurlijk dan nog snel even op het forum kijken. :)
Gebruikersavatar
door denders
#66970
Heb dat ook hoor, in de late avond komen er ineens allemaal dingen op tv en dan nog ff dit en dan ff dat jaja.....blijf bezig haha
Soms schakelt mijn lichaam uit en dan gaat deze jongen op tijd zijn ruime bedje in gelukkig want als je 2x in de week zo 1:30 pas gaat slapen en 7:00 eruit moet werken dan merk je dat soms wel, maar ja:
Als alles hetzelfde altijd bleef is het ook zo saai toch! :mrgreen: :smt006
Gebruikersavatar
door miel
#67792
ik slaap nooit, ik rust uit, :roll: maar daarmee vat ik de slaap ook niet zo :? :?
als mijn ogen dicht zijn sta, ik aldus in sluimerstand, enne... het is niet omdat het beeldscherm uit staat, dat de processor en de harde schijf niet werken hé :D :D
#68705
Hahaha miel, jij lijkt wel een haai die moeten ook slapend blijven zwemmen om te leven...
Weet je wel wat dat met de energierekening doet als alles op stand-by blijft staan?! :roll:
Zal je vrouw blij mee zijn...
Ach, je bent per slot van rekening zo'n beetje 20 getrouwd, is het niet?!
Dan zal je vast ook wel goede dingen doen :smt005
Gebruikersavatar
door miel
#68792
Jup, 20+ ondertussen.Maar voor wat duidelijkheid te scheppen: als ik alle vaardagen op zee aftrek van sedert we getrouwd zijn, dan zijn we effectief nog maar zo'n 5 jaar samen...
Dus voor wat betreft 'goede dingen' doen, twas telkens terug verse liefde hé :smt007 :smt008 :smt023
Gebruikersavatar
door denders
#68870
En zij maar zichzelf tevreden houden met die goldcard thuis om manlief af te wachten zeker met dat dikke loon van je? :D :smt006
(geintje he)

Lijkt me soms lastig maar je hebt wel beide genoeg eigen tijd en inderdaad door het gemis steeds weer een beetje "nieuw" :wink:
Gebruikersavatar
door miel
#68877
@ ronnie: Us ben zunig voor wat betreft jubileums he :smt003 :smt003
@ Dennis: goldcard blijft bij baasje he, :mrgreen: moet ook wat kuunen ophoesten in pakweg Ghana, vinden euro's daar nog wat onwennig... :roll:
En ja, blijft wat nieuw he, Ook zien ze op haar werk precies wanneer ik pas thuisgekomen ben, door haar "moeilijk " loopje :smt005 :smt005
#68952
@Ronnie: Wil je ook nog weten wanneer ie weer gaat varen?

@miel: Ik dacht dat wij Hollanders zunig waren, maar nu ik er langer over nadenk.... Zeeuws meisje kost ook "geen cent teveel, hoor!".
Dan zal het gezegde vast wel waar zijn, wanneer je elkaar maar zo weinig ziet.... 'in ieder stadje een ander schatje'?!!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]