Audi TT Club - Forum

Plaats hier je lopende of toekomstige projecten
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#65862
hallo

allemaal het is bijna allemaal voor elkaar de spoiler gaan we voorals nog aansluiten op een hand schakelaar maar ik neem het corrado verhaal zeker in overweging maar aangezien ik even in tijd nood zit omdat ik donderdag op vakantie ga met de TT (flink door duitsland) houd ik het even op hand geschakeld. de binnen bekleding moet er alleen nog even in dus voorals nog heb ik alleen de foto's van de buitenkant.
en ik durf tezeggen dat ik heel heel erg tevreden ben over het eind resultaat!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#65878
De aparte delen van het spoilersysteem vallen netjes weg en je zou bijna zeggen dat er in 2006 toch nog 1 type extra is uitgekomen voordat de MK2 kwam! :wink:

Knap gedaan en knopbediening zou voor mij al voldoende zijn.
Welke heb je ervoor gebruikt? zien we dan graag als je de bekleding weer hebt zitten.
Kun je hem mooi testen in Duitsland, de spoiler zul je wel een keertje nodig hebben!
#65892
Ik ben onder de indruk hoor, zekers erg mooi geworden :smt023
#65893
wat ik gedaan heb.
Ik heb 2 achterkleppen gekocht 1mk1 en 1mk2 ik heb toen de spoiler nis uit de mk2 klep geslepen en die in de mk1 klep gelast.
Het was wel een flink karwei maar het is echt de moeite waard. En het wat betreft het koste plaatje als je al je uren rekent wordt het bijna onbetaalbaar want het kost serieus tijd om het netjes te doen. En de prijs wat het zou kosten om hem temaken hangt vooral af van wat de kleppen kosten om aanteschaffen maar ik denk dat de kleppen rond de 450 eu kosten de spuiter kost ruim 500 en dan de rest van de arbeid dan zit je snel al rond de 1750 euro voordat alles af is maar dan heb je ook wat
#65902
In "autoland" vind ik het, voor dat stukje vakwerk helemaal geen gekke prijs als eerste indicatie.
Je zegt het zelf, dan heb je ook wat :wink:

Heb je nu geen kleurverschil met de nieuwe klep en de rest?
Ligt vooral aan de kleur denk ik.

Je originele klep heb je bewaard begrijp ik hieruit? (mocht je hem verkopen en in origi staat willen hebben weer en de "vleugelklep" los kunnen verkopen?)
#65916
ja dat klopt als ik de auto dan ooit eens weg doe heb ik teminste me oude klep nog liggen die monteer uiteraard dan weer op de auto. en het kleur verschil is niet te zien ik heb namelijk eerst een staaltje laten maken op de huidige kleur en ik zie geen verschil. en echt waar je heb echt wat, ik geniet nog steeds als ik me spoilertje zie alleen wil hem nu eerst gaan testen in duitsland voor de resultaten van de wegligging om tekijken of deze niet veranderd is of misschien wel beter geworden is. maar ook dat meld ik nog op het forum, en misschien als ik het red kom ik langs op de meting van 4 juni uiteraard ben ik dan wel vroeg want smiddags heb ik een verjaardag.
#66245
John, dat zou leuk zijn als je er bij bent op 4 juni.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]