Audi TT Club - Forum

Plaats hier je lopende of toekomstige projecten
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#66118
Toch maar even een topic openen voor mijn project, begint al aardig op te lopen.
DSC_0527.JPG
Vorige week heb ik vast de diffusor van de QS besteld en gemonteerd. Ik neem aan dat ik hier geen foto van hoef te plaatsen, WIE HEEFT DIE NIET HAHAHAA

De plannen zijn om de auto om te bouwen naar een QS inclusief het dak in de Z9Y kleur. Ik ga het niet laten wrappen maar spuiten. Ik vind het resultaat mooier.

Ik vind de QS velgen het mooist onder een TT 8N, maar ik heb mooiere gevonden! Ze zijn er ook in het zwart!!!
1047.jpg
Deze heb ik vorige week besteld en vandaag waren ze binnen!! Na veel gekloot met de nieuwe bouten en 1.5 uur tijd zitten ze eronder!! Shit ik moet echt snel verlagen....
DSC_0528.JPG
Echt veels te veel ruimte
DSC_0529.JPG
Vorige week heb ik ook alvast een deal gemaakt met Autoglas (Leo) om zijn Forge Intercooler over te nemen. Deze heb ik ook binnen gehad.. Ik ga hem snel monteren als mijn koplamen met LEDS klaar zijn.

Keeping you posted!!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66122
Leuk een nieuw projecTT

Normaal gesproken wissel je een set velgen in een half uur met krik, een kruissleutel en momentsleutel. Als je moet gaan kloten 1,5 uur klopt het al niet, dan mag ik toch hopen dat je geen Chinese rommel eronder gehangen hebt. Duitse velgen zijn er ook in het QS uiterlijk (dacht JE Design heb de catalogus wel ergens liggen nog) dus weet niet welke je gekocht hebt dat is op het plaatje niet echt te zien. Al weet ik dat daar t gros van erg ver weg uit containers komt.
De GoodYear Eagle F1, als ik het goed zie ben ik qua wegligging en grip over te spreken maar dat cuppen dat die banden deden de set die ik eronder gehad heb... je valt i.i.g. niet in slaap achter het stuur.
V-Maxx heeft tegenwoordig met de dempers instelbaar van hun schroefsets, wellicht dat dat een betaalbare optie is om lager te gaan. Ga je uiteindelijk ook voor de stoelen en het interieur van de Quattro Sport? want dan krijg je pas echt een QS. Dat interieur is erg gaaf. Heb in 2006 op t punt gestaan om hetzelfde te doen met de TT die ik toen had, maar die heb ik verkocht eind 2006. Ben benieuwd naar de vorderingen, succes met de metamorfose.

Gr. Ronnie
Gebruikersavatar
door Elmo299
#66123
Beste Ronnie, met de perfectionist die ik ben.... Komt ook altijd een prijs.

Ik heb me zinnen gezet op de Billstein PS16 set. Zowel hoogte als hardheid instelbaar.

Het klooien kwam om dat de nieuwe bouten niet in 1 keer in de remschijven wouden. Dus ik ben het meest bezig geweest met indraaien, uitdraaien, indraaien, uitdraaien tot ze er eindelijk volledig inwouden.....

Qua interieur wil ik mijn achterbank houden, de voorstoelen van de QS zitten waardeloos vind in zelf. Dus daarvoor ga ik voor de schalensitze van de S3 en RS4 als voorstoelen, die hebben ook een gladde achterkant die je in kleur kan spuiten.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66127
Billstein is goed, maar als ik online-velgen zie staan dan is t meestal goedkoop en Chinees wat al niet geheel rond en recht uit de dozen komt, dus dacht dan maar niet een dure schroefset aanhalen V-Maxx Extreme set is in hoogte verstelbaar en de hardheid middels de dempers die voorzien zijn van een stelschroef prijs is wel aantrekkelijker dan van andere merken ;)

Die schaalstoelen van Recaro ken ik wel pas nog in een met rood leer bekleed exemplaar gezeten zie foto's van de laatste meeting in Engeland, babyblauwe. Die zitten ook niet juf en het, blijven schaalstoelen dus comfortabel worden ze nooit, maar zien er wel mooi uit.

Ben benieuwd naar de vorderingen.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#66130
Ik heb ze wel gezocht van een betere kwaliteit. Maar is gewoon niet te vinden.

En als ze echt zo scheef zijn bij de volgende bandenwissel, dan op marktplaats en een setje BBS halen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66146
Heb je toch niet goed genoeg gezocht. Ze zijn er via KSC Import JE Design MultiSpoke, je kan dealers genoeg vinden die ze kunnen leveren. Wijken misschien iets af maar dat ziet vrijwel geen mens ;) vind deze wel erg mooi al heb ik geen TT meer en de maat en steek passen nu toch niet onder m'n bus.
1069.jpg
zijn er in diverse uitvoeringen qua kleurstelling.

Vraag me niet waarom ik dit soort dingen weet, want heb altijd al een velgen tik gehad sinds ik Audi ben gaan rijden, nu nog eens beslissen wat ik voor 20 inch velgen wil.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#66152
Ik houd ze zeker in gedachten hahahah!! Bij velgen vraag Ronnie!! 20 inch?? Op je 8N of .... Ik mis de gallerij van het oude forum nogal bij de leden. Nu kan je niet echt goed zien wat ze hebben of rijden...
Gebruikersavatar
door Ronnie
#66160
Rij een bus sinds begin deze maand. Ben zelf iets teveel naar Breytons aan t turen maar kan nog niet beslissen wat ik wil, eerst maar eens laten verlagen komende maand. Kijken hoe de standaard 18 inch eronder uitkomen dan want is nu net een Land Rover. Wat ik niets vind is dat er nog een 40cm langer dan de mijne rondrijdt die idem er uit ziet, moet wat meer aan veranderen :D

Wegens minder tijd voor het forum als voorheen door Paul en mij moeten we keuzes maken en hebben op andere vlakken het online platform uitgebreid qua functies die voor het bestuur met name erg makkelijk zijn. Vandaar dat je nu ProjecTTs kunt plaatsen aangeziend e garage mod veel tijd kost om te realiseren, dan als er updates zijn van software moet je de mods ook allen meenemen om geen hackers op bezoek te krijgen die ales dan plat zouden kunnen werken. Vandaar dat dat niet terug gebouwd is.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]