Audi TT Club - Forum

Plaats hier je lopende of toekomstige projecten
  • Gebruikersavatar
door john__2
#78675
Het is een poosje stil geweest met me TT'tje maar we zijn toch wel aardig van start gegaan met wat flinke ingrepen .
als eerste een aantal weken geleden is de katalysator er tussen uit gegaan deze heeft plaats gemaakt voor een mooi recht stukje pijp 8) het geluid is zo veel mooier geworden en hij hangt als je het mij vraagt veel beter op het gas. :arrow: ik raad het aan alleen moet je wel tegen een beetje benzine stank kunnen hij ruikt stevig nu.

inmiddels heb ik ook me nieuwe voorbumper binnen gekregen helaas past het natuurlijk nooit in 1 keer dus ik ben druk bezig om er wat moois van te maken hoe lastig het ook is tot nu toe het moet gewoon lukken.
misschien is het niet iedereen ze smaak maar ik vind hem toch wel erg dik worden!!!!

ondertussen is me front mounted intercooler :D set ook onderweg helaas heb ik hem nog niet binnen maar het kan nooit lang meer duren. :lol:

ik heb er afgelopen maandag toch ook nog maar ff een K&N 57I kit op gezet helaas heb ik hem nog niet getest aangezien me oude intercoolers er al af liggen loopt die niet echt lekker meer dus ik heb het ook maar niet geprobeerd.

ik zal nog wat foto's plaatsen van de cosmetisch ingreep 8)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#78678
Ik heb in 2005 een EPS katvervanger gemonteerd gehad onder een 225 Quattro Coupe, maar t geluid werd idd wat meer richting de 3.2 v^ dus voller maar wel iets blikkeriger maar had geen last van benzine stank in de auto, wellicht er achter als ik gas gaf. Motor heeft minder tegendruk door het missen vand e kat en dat merk je goed.

Jij blijft goed bezig met je TT en dat houdt je dus weer ff van de straat ;) Gelukkig dat smaken verschillen, maar dat maakt het ook wel leuk om te zien dat TT's minimaal van elkaar tot ingrijpend van elkaar kunnen verschillen. Ben benieuwd wanneer ik je weer eens zie tijdens een meeting dan kunnen we het weer eens bewonderen.

Succes met je aanpassingen!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]