Audi TT Club - Forum

Post hier links van anders sites, tuning bedrijven, persoonlijke sites, clubs enz. om met elkaar te delen.
Forumregels: Indien u een commercieel doel heeft om een link te posten, neem dan contact op met info@audittclub.nl en geef aan dat u wilt sponsoren. Indien u slechts een link wilt plaatsen met een commercieel doel dan loopt u het risico dat uw account wordt geblokkeerd en de geplaatste post(s) worden verwijdert van het forum. Indien accounts spam blijven posten worden deze geblokkeerd en volgt er eveneens een IP ban.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#61105
Niet mijn persoonlijke kleur smaak maar afgezien van dat.. erg apart modelletje zo met gas, die is leuk voor dagelijks zo toch? :D
Op gas moet je koken zeggen ze ook wel maar hiermee lach je toch wel harder aan de pomp denk ik+ een lekkere 3.2...


http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lip4xihagc4f

oke, en een MK1 :wink:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b32he1zvvou4
Gebruikersavatar
door denders
#61113
Ja ik zag ze ook, dubbele rij dus maar gas is schoon dus geen probleem.
Zo'n tankje is volgens mij toch aardig wat nog hoor in z'n geheel om een eind te komen.
Er hoeft in ieder geval niet zo'n lelijke duikboot achterin :wink:

De prijs valt over te twisten, zo'n installatie kost natuurlijk wel wat maar je rijdt er ook een rijkelijk uitgeruste 2.0 tfsi voor met weinig Duitse kilometers als je verder gaat zoeken.
(zonder gas dan wel)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61116
ik ben benieuwd na de kofferruimte van de mk1. een gewone quattro heeft al zo goed als geen kofferruimte en een smalle thuisbrenger aangezien er anders helemaal niets aan kofferruimte over blijft.

ik denk dat deze mk1 dus echt helemaal niets meer kan meenemen.

maar wel een mooie auto om te zien moet ik zeggen :)
Gebruikersavatar
door marttin
#61119
denders schreef: De prijs valt over te twisten, zo'n installatie kost natuurlijk wel wat maar je rijdt er ook een rijkelijk uitgeruste 2.0 tfsi voor met weinig Duitse kilometers als je verder gaat zoeken.
(zonder gas dan wel)
Hij is inderdaad niet echt goedkoop nee, en niet eens de kleuren navigatie, maar wel het fijne geluid van de v6.

dit betaalde wij er precies een jaar geleden voor......., zoooow tijd vliegt :shock:
Gebruikersavatar
door denders
#61164
Ja dat is 1 ding wat zeker is dat de tijd vliegt!

@Dennis: Het scheelt denk ik echt veel dan?
Ik heb echt meer dan genoeg ruimte. baal er soms zelfs van dat er geen plastic vakken ofzo uittrekbaar zijn gemaakt, soms rolt er weer iets van de ene naar andere kant als ik mijn netje niet wil gebruiken..
Daarom zet ik altijd mijn boodschappen wel goed neer en het liefst een beetje klem :wink:
Als ik de bankjes neerklap kan ik zo naar Ikea rijden en echt wel wat meenemen als het niet al te groot is (lees: meer voor een bestelwagen :smt003 )
4x 19 inch velgen in doos pasten precies vanaf Steven toen, met eentje voorin dan op de bijrijdersplek. Alleen IK heb GEEN superquattro, moet er maar mee leven :cry:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#61182
de exacte hoogte weet ik niet maar denk dat het sowieso wel 15-20 cm is. het verschil tussen een gewone reserve velg en dat smalle thuisbreng ding die ik achter in heb is ook wel 15 cm. en dan nog niet eens over het haldex gebeuren gepraat onder de vloer
Gebruikersavatar
door denders
#61199
Voorin onder achterklep moet ik wel altijd oppassen dat je niks crunched tussen de klep en het anti-inkijk klepje van de achterruit, dat is wel zo, dan heb jij dat nog meer?
Dat stomme thuiskomwiel wil ik eigenlijk niet meenemen maar goed, sinds de laatste keer doe ik het toch maar..en je ziet er niks van.

Er is volgens mij geen ander merk die in hun seriemodellen van de TT die uitgekomen zijn, zo onspecifiek zijn geweest over de onderlinge verschillen als Audi volgens mij!
Je moet er allemaal maar een beetje achterkomen en/of naar de dealer voor een uitdraai van jouw auto en de extra's
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]