Audi TT Club - Forum

Stay Tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#59897
Goedemiddag!

Ik was op internet het één en ander aan het uitzoeken voor het chippen van mijn Audi TT 1.8T (180 pk)

Toevallig kwam ik via marktplaats terecht bij: http://www.worldchiptuning.com/news.php in Apeldoorn.
Bij deze jongens kan je je auto laten chippen voor € 180,- je krijgt dan ongeveer 35 pk meer in mijn geval..

Wie kent dit bedrijf en heeft er een mening over?

En wat zijn jullie ervaringen met het chippen van de TT?
Zijn de verhalen echt waar van meer PK's, zuiniger etc...


Groeten Jordi
#59898
Ik zou me er niet aan wagen, er zijn er een heleboel van die aanbieders met standaard software op internet te vinden.

Als je even zoekt op dit forum kan je zo,n beetje ieders mening al vinden, en duiken er steeds weer de zelfde namen op welke wel aangeraden worden.

Zelf heb ik ooit mijn 2.0 tdi bij zo'n aanbieder gebracht, wat een een drama was dat, 3 keer terug ze konden hem niet goed krijgen, uiteindelijk wel geld retour en toen maar naar een bekende tuner.

En volgens mij zal hij er ook niet echt zuiniger op worden, ik heb er nooit iets van gemerkt.
#59929
"WORLD ChipTuning (NEDERLAND)
Wij zijn iedere ZONDAG BESCHiKBAAR iN APELDOORN.
Na afspraak wordt het adres van onze garage bekend gemaakt."

Allicht een vertrouwd adres, als dr wat met de software is ff bellen en vragen waar de garage zich op dat moment weer bevind en of je eigen garage je op zondag wil helpen... hahahaha

sorry maar als ik zoiets lees dan schiet ik in de lach
#59953
180 euro is niet veel geld om je motor in de soep te laten lopen , betaal wat meer en ga naar JD ( uit eigen ervaring ben ik daar zeer over te spreken , 1x golf 4 tdi van 130 naar 160pk , en 1x 225pk TT naar 260 pk ) of de ***.
eerlijk gezegd zal de TT er niet veel zuiniger van worden , het rijplezier gaat wel met stappen omhoog ,en dat is niet in geld uit te drukken.
#59960
Ga voor zeker&goed niet misschien en problemen nadien...
Ik was ook snel om na wat onderzoek.
(& laat het de Vr6 spec.maar lekker doen!)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]