Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Satu
#45131
Hoi, was zelf ook van plan dit tzt te gaan doen, maar eh als je op Ebay had gekeken dan had je gezien dat de spiegelkappen daar zo te koop zijn met de knipperlicht sleuven al erin, scheelt een hoop werk. En ik vroeg me dus ook af of deze spiegelkappen niet gewoon op de standaard steunen passen, de bedrading daar zal denk ik het een en ander doorgevoerd moeten worden, ben reuze benieuwd hoe het gaat worden.
veel succes
Henk
door creative117
#45136
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 0:36, 1 keer totaal gewijzigd.
door creative117
#45137
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 0:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door denders
#45151
De gedachte (samen met een collega) is bij mij al voorbij gekomen om gewoon ledjes te boren in tweedehands-set spiegels en die dan helemaal aan te sluiten en af te kitten enz.
Dit natuurlijk in mooie lijn met de auto en oranje leds.

Stuk goedkoper toch?

Ben benieuwd naar de voortgang van dit topic!

grt, Dennis.
Gebruikersavatar
door stivoman
#45293
Goed bezig Roger!
Benieuwd hoe het eruit komt te zien :)
door creative117
#45344
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 0:37, 1 keer totaal gewijzigd.
door creative117
#45660
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 0:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door denders
#45682
Dat wordt dus nog een lange zucht en een dure mod :roll:
Ben benieuwd...
door creative117
#46324
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 0:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Edgecrusher
#46330
Passen de complete spiegelunits van een mk2 niet op een mk1?
door creative117
#46341
Mogelijk, maar ik wil de orginele spiegelkapvorm behouden......
Gebruikersavatar
door remarc
#47278
Hoi creative117,

Leuk plan, ben er ook mee bezig geweest toen de MKII uitkwam, zie topics van ongeveer 2 jaar geleden, toen is het mij niet gelukt en heb ik het opgegeven.

Maar in ieder geval succes en als het lukt.............heb ik, net als velen van ons.........je weet wel

we horen het wel

gr.
door creative117
#49438
.
Laatst gewijzigd door creative117 op di nov 15, 2011 0:37, 1 keer totaal gewijzigd.
door allewijn
#49446
creative117 schreef:Nog even stil, na mijn vakantie ga ik er vol mee aan het werk evenals een het monteren van een setje " WAK's " RDL voor en ledknipperlichten achter. Polijsten koplampenglazen weet ik dan ook meer over te vertellen. De meeting in juni ga ik niet halen, maar tijdens de meeting in augustus moet er toch zeker iets te aanschouwen zijn.

gegroet,
Ik ben benieuwd naar de resultaten!
Vergeten geen How-To foto's te maken hè? :)
Ga je via de Engelse 'WAK' een setje DRL's van hem kopen op tezamen met grijze knipperlichtglaasjes/balkjes in je koplampunits te plaatsen of ga je zelf iets soorgelijks maken?

Ikzelfs zou nml. nog steeds héél erg graag zelf iets soorgelijks op een in de vorm uitgesneden printplaat/alumplaat maken, om ze zodoende op e plaats van de knipperlichtbalken in de koplampen te plaatsen (met daarvoor natuurlijk een mooi grijs glaasje ipv het lelijke oranje plastic wat er standaard voor zit).
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]