Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door peter1981
#83206
Ben aan het twijfelen welke grille te kopen

Of een phantomblack of een matte grill

Iemand misschien fotos hoe zit uitziet icm matte kippengaas bumperdelen ?

Ben beetje bang dat het gaat vloeken omdat de roosters in de bumper allemaal mat zijn
Het geld verschil is er amper maar als ik een grill aan de kant moet gooien doet het toch pijn want het is niet de prijs van 10jaar geleden voor een golf 2 grille :smt003
Gebruikersavatar
door Mischa
#83207
Geen idee hoe de matte grill er uit ziet maar mijn idee is wel dat het het mooist is om 1 stijl aan te houden. Dus matt met matt, glans met glans. Je kan natuurlijk altijd het kippengaas nog glanzend zwart spuiten :)
Gebruikersavatar
door peter1981
#83208
matte facelift grill ziet uit als alle andere grilles van de 8n
Alleen natuurlijk de facelift variant
Het spuiten van is niet echt een optie omdat het nooit echt geweldig houd z`n dingen.

Orgineel is de grille volgens mij ook wel geleverd in phantomblack maar geen idee hoe de bumper delen dan uitzien
v6 heeft volgens mij gewoon alles mat en een facelift 1.8T ook alleen heeft een v6 ook het blokken patroon van de grill in het midden van de bumper.

Maar vind alles gaas icm facelift grill ook wel erg knap
Hier staat een blauwe 1.8T FWD 2004 die dat dus zo heeft en van mij hoeft dus het v6 middenstuk niet perse maar een facelift grill is sowieso een must , alleen dus welke :P
Gebruikersavatar
door Haas22
#83210
Ik zou het wel weten en zou voor de phantomblack gaan. Wat ik ook gedaan heb, en achteraf nog een V6 grill onder gemonteerd.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door peter1981
#83213
heb je voor die v6 grill onder de bumper eraf moeten halen ?
En is die ook phantom black ? volgens mij wel he ....

Vind de roosters standaard in de bumper opzich ook wel mooi en op de foto vloekt het glanzende zeker niet nee
Gebruikersavatar
door Mischa
#83218
Ik bedoelde dat ik nooit de matte facelift grille heb gezien in het echt. Meeste mensen die de oude grille vervangen kiezen volgens mij voor phantomblack. Ik zelf toen iig wel. Wat het spuiten betreft kan dat best als je maarde juiste stappen hanteert en goed materiaal gebruik. Ik heb zelf het "kippengaas" onder in de bumper zwart parelmoer gespoten. En zelfs met halfords 1k blankelak bleef het nog redelijk goed zitten. Tegenwoordig spuit ik alles met de compressor dus is 2k lak wat makkelijker, maar voor kleine klusjes heb je tegenwoordig ook 2k spuitbussen. (Alleen moet je die wel opmaken zodra je hem geactiveerd hebt natuurlijk ;) )
Gebruikersavatar
door peter1981
#83219
ervaring is dat het toch echt maar van relatief korte duur is zeker icm hogedruk reinigers en steentjes die erop landen
Dus dat gaan we maar niet doen
Maar mat is dus gewoon zoals je het orgineel ook hebt alleen in de vorm van facelift grill
orgineel 1.8T facelift zeg maar :)
Gebruikersavatar
door Haas22
#83222
Heb de onderste drie roosters inderdaad ook zelf gespoten met spuitbus, kan kwalitatief beter maar zit niet heel erg in het zicht. Is inmiddels wel wat slijtage zichtbaar door steenslag dus pak het in het voorjaar een keer aan.

Die onderste drie kun je verwijderen zonder de bumper eraf te hoeven halen.
Gebruikersavatar
door peter1981
#83223
weet iemand trouwens hoe het eigenlijk orgineel bij een v6 is
Er zijn niet zoveel v6-jes maar hier zal toch wel een eigenaar zitten of iemand die 100% zeker weet hoe het is
Gebruikersavatar
door Ronnie
#83227
Vraag t Joop maar die rijdt er nagenoeg dagelijks in een rond. Is gelijk n zwarte, kijk trouwens maar in zijn voorstel topic. Happy Socks.
Gebruikersavatar
door peter1981
#83239
Vandaag even bij een v6 gestopt die ik tegen kwam onder het fietsen
Uiteraard om z`n grill te bekijken en deze was mat
En aangezien ik het toch wel een strak geheel vond heb ik dus een matte grill bestelt.
Nu opzoek naar een v6 midden rooster
Weet niet of iemand een online adres weet maar ik kan niks vinden
Dus anders maar even naar de dealer en kan ik gelijk vragen wat de aanzetlip van een v6 kost
Als die beetje betaalbaar is dan zal ik die ook wel kopen aangezien over een maand of 2 ik wat kleine dingen wil laten spuiten en dan kan de lip gelijk meegepakt worden :)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#83244
Daar zijn ze vaak vrij duur met onderdelen die gebruikt zijn, dan kan je net zo goed naar de dealer gaan voor nieuw.
Gebruikersavatar
door peter1981
#83249
DolomiteGreyTT schreef:Is helaas geen aanzetlip, maar een complete bumper van 1000 euro. Middenrooster onder kost maar 65 euro bij de dealer.

damn das een hoop geld
Dat ga ik dus ook echt niet doen
Dan maar hopen dat ik ooit eens ene vind die gebruikt is of er moet me al iemand een keer geen voorrang geven.
Dat middenrooster zal ik dan denk ik maar bij de dealer bestellen dan kan ik teminste alles in ene keer vervangen :)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]