Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door imperial73
#88216
Iemand ervaring met Eibach verlaging 25 mm en misschien een foto van hoe het eruit ziet(liefst een Roadster) ?
door imperial73
#88220
patje007 schreef:Edit... Het ging blijkbaar om een mk1 :D
Sorry klopt :oops: .
Maar misschien heb je wel info over hoe je het rijcomfort ervaart?.
Gebruikersavatar
door eric v.
#88221
Heb in mijn voorstel topic een link naar mijn photobucket,stat wel een foto op.
Eibach is prima.

Succes eric V.
door imperial73
#88223
eric v. schreef:Heb in mijn voorstel topic een link naar mijn photobucket,stat wel een foto op.
Eibach is prima.

Succes eric V.
Netjes ja zou zelfs nog iets lager mogen maar dan ga je denk wel iets te veel comfort inleveren.
Thanks.
Gebruikersavatar
door patje007
#88224
m'n mk2 op Eibach veren rijdt prima , comfortabeler zelfs dan m'n vorige (niet verlaagde) Z4 :lol:

Mijn mk1 reed op een AP schroefset :arrow:


Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#88246
Ik zet de auto's die ik zelf rij en omlaag gaan altijd op V-Maxx schroefsets... zelf de hoogte bepalen is handig. Heb echter geen zin om zoveel uit te geven gezien de kilometers voor KW e.d. merken die wel stukken beter zijn. Goed is goed.
Gebruikersavatar
door patje007
#88253
ik heb zelf 2 wagens gehad op de 1ste generatie V-maxx schroefsets, nooit geen problemen mee gehad , van de latere versies hoorde ik weleens over snel lekkende dempers .
Gebruikersavatar
door Ronnie
#88256
Als ze gaan lekken dan meldt ik me bij V-Maxx wordt t gewoon opgelost. 2de eigenaar van de VW T5 GP bus waarvan ik eerste eigenaar was en voor de bus 200km gelopen had was die al verlaagd op V-Maxx, de bus heeft pas 2 dempers nodig na lees het goed meer dan een ton aan kilometers! Dan gaan ook originele er wel eens aan... en de bus ligt goed laag wat wel aangeeft dat t goede dempers zijn, voor is er nog niets mis mee. Heb de Caddy's allemaal op V-Maxx gereden, moet zeggen de Caddy type 2 was stumperiger dan tegenwoordig de sets voor de caddy 3 maar ook de caddy 2 en 3 was een wereld van verschil. Ik heb weer een V-Maxx doos klaar liggen met leuk spul om de Caddy 4 te gaan verlagen als die terug is van de spuiter, customizen de Caddy ;)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]