Pagina 1 van 1

Eibach 25mm

Geplaatst: za apr 08, 2017 8:54
door imperial73
Iemand ervaring met Eibach verlaging 25 mm en misschien een foto van hoe het eruit ziet(liefst een Roadster) ?

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: za apr 08, 2017 10:04
door patje007
Edit... Het ging blijkbaar om een mk1 :D

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: za apr 08, 2017 11:52
door imperial73
patje007 schreef:Edit... Het ging blijkbaar om een mk1 :D
Sorry klopt :oops: .
Maar misschien heb je wel info over hoe je het rijcomfort ervaart?.

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: za apr 08, 2017 17:11
door eric v.
Heb in mijn voorstel topic een link naar mijn photobucket,stat wel een foto op.
Eibach is prima.

Succes eric V.

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: za apr 08, 2017 17:40
door imperial73
eric v. schreef:Heb in mijn voorstel topic een link naar mijn photobucket,stat wel een foto op.
Eibach is prima.

Succes eric V.
Netjes ja zou zelfs nog iets lager mogen maar dan ga je denk wel iets te veel comfort inleveren.
Thanks.

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: za apr 08, 2017 20:49
door patje007
m'n mk2 op Eibach veren rijdt prima , comfortabeler zelfs dan m'n vorige (niet verlaagde) Z4 :lol:

Mijn mk1 reed op een AP schroefset :arrow:


Afbeelding

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: za apr 08, 2017 22:11
door imperial73
Wow ook een mooie roadster en setting zo.

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: do apr 13, 2017 12:27
door Ronnie
Ik zet de auto's die ik zelf rij en omlaag gaan altijd op V-Maxx schroefsets... zelf de hoogte bepalen is handig. Heb echter geen zin om zoveel uit te geven gezien de kilometers voor KW e.d. merken die wel stukken beter zijn. Goed is goed.

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: do apr 13, 2017 16:03
door patje007
ik heb zelf 2 wagens gehad op de 1ste generatie V-maxx schroefsets, nooit geen problemen mee gehad , van de latere versies hoorde ik weleens over snel lekkende dempers .

Re: Eibach 25mm

Geplaatst: vr apr 14, 2017 0:26
door Ronnie
Als ze gaan lekken dan meldt ik me bij V-Maxx wordt t gewoon opgelost. 2de eigenaar van de VW T5 GP bus waarvan ik eerste eigenaar was en voor de bus 200km gelopen had was die al verlaagd op V-Maxx, de bus heeft pas 2 dempers nodig na lees het goed meer dan een ton aan kilometers! Dan gaan ook originele er wel eens aan... en de bus ligt goed laag wat wel aangeeft dat t goede dempers zijn, voor is er nog niets mis mee. Heb de Caddy's allemaal op V-Maxx gereden, moet zeggen de Caddy type 2 was stumperiger dan tegenwoordig de sets voor de caddy 3 maar ook de caddy 2 en 3 was een wereld van verschil. Ik heb weer een V-Maxx doos klaar liggen met leuk spul om de Caddy 4 te gaan verlagen als die terug is van de spuiter, customizen de Caddy ;)