Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door duchatteau
#53266
Iemand in de buurt van Almelo die een druktest kan uitvoeren bij mij :D
door Lookingfortt
#55621
Is er iemand in omgeving R' dam / Hoek van Holland die deze test kan uitvoeren bij mij?

Ik weet bijna wel zeker dat er ergens een scheur zit. Hoe snel die ook is (225pk chip naar 250) merk ik toch dat de auto onzuiniger rijd dan normaal. Ook hoor ik een raar gezoem als ik bij volle druk me gas loslaat.

Het hoeft niet voor niks ben bereid om te betalen!!!!
Gebruikersavatar
door denders
#55622
Denk dat ik is een keertje ook dit apparaatje in elkaar ga flanzen.
Ik heb nog een nieuw in de verpakking compressor liggen die ik nooit gebruikt heb.
Wel handig!
Gebruikersavatar
door denders
#55632
Ja maar soms blijven bij mij weleens klusjes liggen :D maar als ik hem zelf getest heb en het lukt is dat een idee.
Gebruikersavatar
door denders
#55633
Het is op deze manier goed uitvoerbaar, ik ga alleen geen grote compressor aanschaffen mocht dit toch nodig zijn.
Laatst gewijzigd door denders op do jul 22, 2010 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Nils
#56512
@Denders

Heb zelf een hele constructie gemaakt van PVC met een autoventiel om compressie van de inlaat te testen, alleen mijn compressor is echt te zwak om de test uit te voeren, waardoor ik echt geen druk op kan bouwen. Heb zelf een jump starter met ingebouwde compressor tot 8 bar, maar het aantal liters per minuut wat hij max kan flowen is echt te weinig.

Misschien kunnen we een keertje samen kijken naar beiden TT's (als jij een betere compressor hebt). Hij moet zeker meer dan 1,5pk zijn of meer dan 150L pm kunnen flowen.
Gebruikersavatar
door denders
#56551
Een vriend van me in Spijkenisse Noord heeft een compressor met drukvat setje niet zo lang geleden bij een bouwmarkt gekocht op 220V. Kan ook 8Bar druk genereren, best veel!
Zal is het merk en type vragen.
Gebruikersavatar
door sweeper
#56581
Het is ook altijd goed om de bandjes (auto, fiets, e.d.) mee op te pompen natuurlijk. Bij benzine stations gaan ze daar ook steeds vaker geld voor vragen. Ik moet bij mij in de buurt alweer 7 km rijden om dat nog zonder betalen te kunnen doen. Rest vraagt er € 0,50 voor. :roll:

Verder is het zo "heb je het niet, dan mis je het niet. Heb je het wel vindt je er steeds wel een toepassing voor"
Gebruikersavatar
door denders
#56599
@Nils: nee MET drukvat, dus zoiets: (algemeen plaatje, merk weet ik ff niet)
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Kartal
#68587
Ik ga vandaag ook aan het knutselen.. Heb alleen een vraagje, omdat ik niet de grootste techneut ben :D Moet je de DV weer monteren als je de carter ontluchting pot losgehaald hebt? En op de foto heb je de slang van de pot helemaal afgedicht zo te zien?
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]