Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ad0911
#87407
Kan ik de stadslichten en achterlichten vervangen door canbus-proof LED lampen en de schakeling zo aanpassen dat ze aangaan bij contact aan zodat de stadslichten de functie van dagrijverlichting krijgen?
Gebruikersavatar
door Ad0911
#87572
Ik heb de oude gloeilampjes H6W gloeilampjes voor stads/parkeerlicht vervangen door LED exemplaren met 9 chips per fitting, waarvan 1 rechtdoor schijnt door een lens. De andere chips zitten in paren rondom de schacht. Dus veel licht rondom wat door de reflectoren wordt verspreid. Het geeft wit licht zoals de Xenonlampen en veel meer licht dan de oude gloeilampjes.
Zodra ik weet hoe ik een foto kan bijplaatsen kan ik het laten zien
Gebruikersavatar
door Ad0911
#87588
Dit zijn de foto's van de LED lampjes en de oude parkeerlichtjes. Ik heb navraag gedaan bij mijn APK station. Er zijn weinig regels over de uitvoering van het parkeerlicht. Maar ze zijn niet bedoeld om mee te rijden. Maar het mag wel overdag omdat de achterlichten ook aan zijn. Dus kun je ze als dagrijlicht gebruiken. De LED lampjes geven veel meer licht en ook witter licht dan de oude lampjes. Het licht is meer verspreid dan het dimlicht want dat is een bundel. Het verspreidde licht maakt dat je zichtbaar bent. In mijn opinie veiliger dus. En wordt niet afgekeurd bij APK.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]