Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door lexgeurts
#89273
voor 7500 tot 10.000 km per jaar zoek ik een band met leuke prijs-kwaliteit verhouding. Ik ben via forum toch wel onder de indruk van de Hankook Ventus S1 Evo2 K117 en kijk naar de Good Year Eagle F1 Asymetric 3 (+ 30 eu tov hankook) Heeft iemand ervaring op een quattro met deze banden ....of advies wat te doen?
Gebruikersavatar
door patje007
#89277
Ik heb de Hankook Ventus V12 evo2 gehad op de MINI en vond het een prima band , de Eagle F1 (wel geen 3) heb ik momenteel op de 8j en vindt 'em wat tegenvallen , redelijk veel rolgeluid vanaf nieuw en de tractie vindt ik ook niet echt super , ik zou de 120,- gewoon in m'n zak houden en de Hankooks nemen .

Is de Sportcontact geen optie , supergoeie band .
Laatst gewijzigd door patje007 op wo nov 29, 2017 5:51, 1 keer totaal gewijzigd.
#89278
hi patje

dank, Conti 6 is rond de 150 eu verkrijgbaar , en ja overal waar je leest bij reviwus is tie testwinnaar en heeeel vaak 2e Hankook
dank voor tip, kzal ff verder met monteur bepalen .....hij heeft zijn leveranciers, ik laat je weten
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89281
goodyear heeft de eigenschap om te gaan cuppen, dan gaan ze herrie maken
hankook is goed en niet voor niks ook standaard onder zelfs de sportieve audi's af fabriek
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]