Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#65935
LMM kan erg veel roet in t eten gooien, stekker los wippen en de auto gaat in de voorgeprogrammeerde stand draaien als dat beter functioneert is de LMM naar zijn grootje qua optimale werking.

Mocht iemand de code willen noteren ga er niet mee aan het draaien e.d. want dan kun je de LMM geheel mollen, die kan vrij weinig hebben namelijk.
#66109
Ik denk ik zal de test even doen voor dat we op de bank gaan op de TTunings MeeTTing.

Wat een kanon is dat ding zonder die kutsensor. Nu maar gelijk vervangen dus. We raar idd dat het waarschuwingslampje van de ESP dan aangaat. Wat heeft die ernou weer mee te maken hahahaha
#66112
Ik heb afgelopen zondag de TT van "justin tt" uitgelezen, en de pressure test gedaan.

De foutcodes (hieronder gepost) die hij had gaven bij hem op z'n dashboard een waarschuwing met het ESP lampje. De test gaf een lekke slang op de carter ontluchting.

Vandaag kwam ik hem tegen bij Auto Strijder te Zandvoort waar hij de LMM & de slang aan het vervangen was. Toen hij de wagen weer startte was zijn lampje weer uit.

Vanavond nog maar even uitlezen, en foutcodes wissen.

De LMM kan echt hele rare dingen doen.
Sunday,22,May,2011,13:01:27:11043
VCDS Version: Release 10.6.3
Data version: 20101206



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 8N - Audi TT
Scan: 01 02 03 08 15 17 22 35 37 45 55 56 76 77

Mileage: 146100km/90782miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 06A-906-032-AJQ.lbl
Part No: 8N0 906 018 AB
Component: 1.8L R4/5VT G 0002
Coding: 05500
Shop #: WSC 00425
VCID: 71E22BC0112F

1 Fault Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8N0-907-379-MK20-E.lbl
Part No: 8N0 907 379 D
Component: ESP 20 CAN V006
Coding: 23049
Shop #: WSC 06435
VCID: 3D7AC7F01DF7

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
79-00 - Please Check Fault Codes

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8Nx-962-267.lbl
Part No: 8N8 962 267
Component: Zentralverrieg.,DWA D04
Coding: 04682
Shop #: WSC 01236
VCID: FEF880FCD071

2 Faults Found:
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01616 - Signal Wire to Interior Monitor
36-10 - Open Circuit - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 8E0-951-177.lbl
Part No: 8N8 951 177
Component: Innenraumueberw. D09
Coding: 00001
Shop #: WSC 00000
VCID: FCFC8AF4C66D

1 Fault Found:
01463 - Alarm triggered by Sensor for anti-theft alarm System
35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 8D0-035-1xx-56.lbl
Part No: 4B0 035 186
Component: Radio 0001
Coding: 00015
Shop #: WSC 06325
VCID: DDBAE7707DB7

1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -

End ---------------------------------------------------------------------
#66119
Ik kan morgen een nieuwe afhalen bij zon auto onderdelen NIET speciaalzaak.

Ik kwam netjes met het originele Audi nummer nummer aan, komt ie met zon Pierburg aan. Deze moet passen en werken zegt ie. Helaas had ik gelezen dat het niet past op een 225. Je moet echt een aparte LMM van Bosch hebben.

Na 4 keer snapte hij eindelijk dat de "E" op het einde van het Audi nummer ook echt iets betekend en dat je die niet weg kan laten. MOrgen kan ik hem afhalen zei die. Pff als ik niks zou weten had ik zo de verkeerde in mijn auto gezet....
#66128
Die van Pierburg kunnen helemaal niet op de 1.8T blokken, en geloof dat het ook niet werkt met de 3.2V6.

Op fora zoals VWVortex staat het allemaal omschreven, en gaat het voornamelijk om de TDI motoren waar ze op werken, maar geven ze daar ook aan dat de wagens anders reageren, en beter rijden op de Bosch LMM.
#66144
Elmo299 schreef:Ik denk ik zal de test even doen voor dat we op de bank gaan op de TTunings MeeTTing.

Wat een kanon is dat ding zonder die kutsensor. Nu maar gelijk vervangen dus. We raar idd dat het waarschuwingslampje van de ESP dan aangaat. Wat heeft die ernou weer mee te maken hahahaha
Dat lampje schiet dan idd aan. Normaal hoort zonder aangesloten LMM je auto iets minder fijn te lopen omdat die zichzelf neit meer middels de LMM bijstelt wat die meet. Vervangen en je zal merken dat je een heel andere auto terug krijgt zonder vervuilde LMM ik verving die vrij snel volgens mij ten opzichte van anderen. Motor moet soepel lopen en niet maf gaan doen das zonde ;) heb nu een TT5 :D die wil ook wel.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]