Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jer84
#44343
Ook nog niks ontvangen, misschien morgen dan denk ik.

Alvast bedankt!

Gr,

Jermaine(jer84)
door Heerko
#44344
Ik heb hem ook nog niet ontvangen, ben erg benieuwd :D
door Satu
#44347
Hoi Emanuel,
zaterdag het plaatje ontvangen en met recht een plaatje, heb gelijk mijn mio Navigatie erop gemonteerd en perfekt, geen trilling niets,
mijn complimenten voor de fabricage en de snelle afwikkeling (lees verzending), Toppie.
Ik zoek nu nog een omschrijving hoe je de bedrading het mooiste weg kan werken zodat je niet al die ellendige snooertjes voor je dasbord hebt hangen, weet iemand hier iets op?

Groetjes en nogmaals, bedankt.
Henk

P.s. Foto's volgen z.s.m.
door Heerko
#44348
Satu schreef:Hoi Emanuel,
zaterdag het plaatje ontvangen en met recht een plaatje, heb gelijk mijn mio Navigatie erop gemonteerd en perfekt, geen trilling niets,


P.s. Foto's volgen z.s.m.
Hey Satu wat voor mio heb je? Toevallig de Moov? Ik wil deze nl ook monteren in mn auto maar vroeg me af wat voor houder ik moet gebruiken hiervoor.
door Satu
#44349
Heerko schreef:
Satu schreef:Hoi Emanuel,
zaterdag het plaatje ontvangen en met recht een plaatje, heb gelijk mijn mio Navigatie erop gemonteerd en perfekt, geen trilling niets,


P.s. Foto's volgen z.s.m.
Hey Satu wat voor mio heb je? Toevallig de Moov? Ik wil deze nl ook monteren in mn auto maar vroeg me af wat voor houder ik moet gebruiken hiervoor.
Hey Heerko,
ik heb de Mio M400, je doet het volgende, de stelring die op de houder zit draai je helemaal los, dan trek je het houdertje dat op het kogelgewricht zit van de kogel. Dan ga je naar de schuur cq. garage en neem je een m5 boortje en boor je een gaatje in het midden van de kogelhouder en op door een van de bestaande gaatjes van het plaatje afhankelijk hoe hoog je hem wil hebben. Dan zet je de houder van de Mio vast met een m5 schroef en dopmoer en klaar is Kees (Henk of wie dan ook hahaha). Let op de schroefring gewoon weer op de houder schroeven heirmee kun je nog enigzins de afstand van de houder bepalen ten opzichte van je ventilatieroosters, daarna plaats je het plaatje zoals bedoelt en schuif je de Mio op z'n plek en rijden maar.
Nu hoef je dus geen andere houder te kopen en als je hem ergens anders voor nodig hebt pak je het zuignap gedeelte(mits je dat bewaart hebt natuurlijk), schroefje los en houder monteren op het kogelgewricht en de originele houder is weer compleet voor gebruik in een andere auto.
Veel plezier is hooguit 10 min. werk.

groetjes Henk
door Heerko
#44351
Hey Henk bedankt! Ik zal er naar kijken als mij plaatje binnen is.

De foto's op Facebook doen het helaas niet:
This content is currently unavailable

The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
door Satu
#44352
probeer het nu eens?
door Heerko
#44353
Helaas nog steeds hetzelfde..
door Satu
#44358
Volgens ons na lang zoeken moet het nu werken hahahaha

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
door Heerko
#44359
Ik kan het nog steeds niet zien. Misschien komt het omdat 'niet-vrienden' op Facebook je fotos niet mogen zien?
door Satu
#44361
en nu dan, probeer het nog eens, ik heb nu iedereen toestemming gegeven ze te bekijken.
door Heerko
#44362
Kijk nu doen ze het! :D Dat zou met mijn Mio Moov ook moeten lukken. Is 1 schroef niet te gammel? Kan je hem dan niet te makkelijk bewegen etc?
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#44364
-Makaveli (MK1)
-Allewijn (mk 1)
-Blackboard (mk 2)
-Delta TT (mk 2)
-Marcellos
-Sweeper (mk 1)
-A.Hoksbergen (MK1)
-Martijn Veldhuijzen (MK1)
-William (MK1)
-Marco 1976 (MK1)
-Jer84 (MK1)
-Nusret (MK1)
-Heerko (MK1)
-mcjanssen ( mk1)
-hendrik jan (mk1)
- Dwaalicht (MK1)
- Peultje (MK1)
- Stivoman (MK1)
- Satu
- Screamer (mk1)
- EvdB (mk1)
- Ellen (mk1)

Hi Emanuel,

Geld, al overgemaakt. Ben benieuwd en alvast bedankt voor de moeite!

Gr.Ellen
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]