Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door four winns
#72680
Hoi
Wie heeft er navigatie in zijn TT
Ik zoek de beschrijving-Manuel hoe het werkt
Wie wil tegen vergoeding deze kopiëren en naar mij toe mailen
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
door halfman
#72693
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je zoekt, ik heb navi systeem is van 2003, zit boekje bij.
Groeten,
Gebruikersavatar
door WimTT
#72697
Ik heb er ook originele navigatie in zitten van 2000 (NON DX), maar dat dat is niet zo moeilijk te bedienen. Heb het boekje er niet bij nodig gehad.
Heb ook de laatste geproduceerde dvd's van 2007.

Wat wil je weten?

Groeten,
Wim
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#72899
Evt. ter aanvulling:
Manual 1
Manual 2

Deze 2 kwam ik met een simpele zoekopdracht in Google al tegen. Nu weet ik niet welk type/model je exact hebt, maar wellicht dat je hier al wat aan hebt.
Heb je overigens al eens bij een dealer geïnformeerd? Misschien dat ie ze zo heeft liggen of dat hij er makkelijk aan kan komen...

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door WimTT
#72901
Joop, passen deze navigaties, waarvan je de handleidingen hebt gevonden, in de MKI dan?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#72902
Niets is onmogelijk natuurlijk :wink:
Ik gaf al aan dat het waarschijnlijk niet de juiste handleidingen zullen zijn, maar vaak zie je wel dat het in de basis overeenkomsten vertoont. Als aanvulling en 'for the time being' zou je er toch nog iets aan kunnen hebben.
Soms kun je door nét ff de gedachtegang erachter te begrijpen al een stukje verder komen.
Uiteraard is de correcte handleiding de beste optie, maar als je even niets anders voorhanden hebt... :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door WimTT
#72903
Daar heb je helemaal gelijk in Joop.

Heb jij al wel een van deze navigaties gezien in een MKI?

Groeten,
Wim
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#72905
Volgens mij is Cees (onze voormalige voorzitter) wat ik weet de enige die zo gek is geweest om zijn halve dashboard te verbouwen voor een dubbel DIN (navigatie)systeem :)
Eindresultaat was wel waanzinnig mooi, maar geloof niet dat we willen weten wat het heeft gekost :D

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#72907
Die z'n voormalig TT staat/stond te koop... ergens bij een autobedrijf... limted edition met idd de unieke middenconsole en de navi er nog altijd in. Dat heeft toen inderdaad 2006 2007 ? flink geld gekost en ging niet even snel "plug and play".
Gebruikersavatar
door WimTT
#72923
Jammer dat het zoveel gaat kosten, want voor de NON DX zijn er geen updates meer beschikbaar sinds 2007. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het staat!! :?:
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]