Audi TT Club - Forum

Stay tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marttin
#62187
Die ochtend zat er een aangevroren laag op van ongeveer halve centimeter, alles zat onder daar, nog een zonder ijsvorming 8)
IMAG0639.jpg
Zo je ziet is er weinig mee gereden daar, de bus stopte voor de deur vandaar. Heen en terug reis wel enorm genoten. Een keer de auto moeten stoppen voor een foutmelding ESP failure, even contact aan en uit en het was weer over.
Dit gebeurde bij volgas in 6 versnelling toen de toerenbegrenzer ingreep :roll:
Zal Ronald nog eens vragen of dit nog gereset moet worden...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door marttin
#66601
Zo net binnen gehad uit Polen :D gezien tijdens de ttuningmeett bij Ronald.
Daar gespot met een carbon vlakje en zag dat hij ook leverbaar was in rood, vond het een mooie vervanging van de s-line logo's.
IMAG0789.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#66606
Staat super, klein maar fijn!!
Gebruikersavatar
door marttin
#66665
Zal ook wel mooi staan bij een zwarte :D
Was het nog vergeten te vragen laatst, wanneer ben jij naar nordschleife geweest?

Afgelopen weekend zijn wij weer geweest, na ons huwelijk afgelopen donderdag in d TT en na een lekkere tijd rond de moezel in Cochem :lol:
IMG_1000.jpg
DSC06634.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door WimTT
#66669
Gefeliciteerd!!
door creative117
#66699
Euh, On topic zoals in: en Martin, wat was je rondetijd? Ik heb gehoord dat de Nordschleife het financieel moeilijk heeft, dus als we daar ooit nog eens een keer een meeting willen organiseren dan moeten we daar geen 5 jaar meer mee wachten. Ter vervanging van het ABT deel dan maar......
Gebruikersavatar
door marttin
#66700
creative117 schreef:Euh, On topic zoals in: en Martin, wat was je rondetijd? Ik heb gehoord dat de Nordschleife het financieel moeilijk heeft, dus als we daar ooit nog eens een keer een meeting willen organiseren dan moeten we daar geen 5 jaar meer mee wachten. Ter vervanging van het ABT deel dan maar......
Roger, het is officieel niet mogelijk een rondetijd neer te zetten omdat er een aantal snelheids beperkingen :evil: zijn voor de toerist fahrten, dit zit zowel in het oprijden van de baan en het rechte stuk, dus is niet echt haalbaar om van start tot finish voluit te gaan, tevens was de baan behoorlijk nat en dan is het echt heel erg glad daar.
We hebben hem beide gereden en toen ik aan de beurt was was het een stuk droger maar toch nog erg verradelijk.
Ik heb nog een stukje gefilmd toen mijn vriendin uhhh vrouw aan het rijden was en zal ik zo even proberen te plaatsen.
Maar blijft gewoon leuk om te doen :mrgreen: , zitten hele mooie bochten en stukken in, waar je echt het gevoel hebt in een achtbaan beland te zijn.

Wel leuk om een keer met een groep te doen :idea:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]