Audi TT Club - Forum

Stay tuned!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door dna
#85096
Beste allen,

Ik ben al een tijdje niet meer online geweest op het forum maar ik wilde toch graag eens jullie ervaringen horen, ik ben overigens wel nog bij een meeting geweest in de buurt van Eindhoven eind 2013 meen ik.

Ik ben van plan om een custom RVS uitlaat te laten maken voor mijn TT RS, er zou dan een non-resonated demper in komen en een bypass voor de sportstand zodat het een volledig open systeem wordt.

De auto heeft op dit moment 414pk en 600Nm koppel, dit is gedaan door twee katalysatoren te verwijderen en de auto bij JD Engineering te laten tunen qua motormanagement. Ook is de auto voorzien van een Sachs sportkoppeling (ivm het hoge koppel).

Nu is er voor de TT veel verkrijgbaar van Milltek maar ik ben benieuwd of er nog andere mensen hier lid zijn met een TT RS met een non-resonated demper. Ik ben namelijk bang dat er zo'n "drone" geluid komt bij lage toeren en dat wil ik absoluut niet.

Op youtube zie ik filmpjes van een aantal TT-RS-en in Nederland met zo'n Milltek uitlaat maar ik weet niet of die hier ook lid zijn.

Als bijlage nog een aantal foto's van mijn TT.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85107
Bij Schipperstop tijdens de ELE Rally stond ie er ook, knalt er uit of er moet nog iemand met een knaloranje zijn. En al wat vaker gespot overigens. Heb ook pas een knalgroene gezien van dat Porsche RS groen maar dan mat... was n snelle gifkikkerTT maar of dat n echte RS was geen idee.
door Audi TT65XF
#85309
Hai ik heb zelf een audi TT 3.2 Roadster 8j met een milltek non resonated en het is een echt mooi geluid en zeker niet storend .het mooiste geluid geeft het als je gas geeft en tijdens rijden is het iets luider .
Ik zeg zelf bij stationair zou hij nog wel wat zwaarder mogen klinken .
Gr Jeroen
Gebruikersavatar
door Joerek
#85343
Hi DNA,

Je hebt waarschijnlijk mijn filmpjes gezien. Nu is het zo, ik wil mijn milltek wel weg doen omdat de auto bijna weg gaat. Neem even contact met me op via pm, ik wil de uitlaat namelijk evt weg doen. Je kan proefritje maken om te proeven. De drone is namelijk absoluut niet aanwezig (wel met de decat pipes alleen). Ik ben er echt heel tevreden over.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]