Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door pk
#84721
Hallo allemaal, ik moet me eigenlijk nog eens terug voorstellen. Ik heb een paar maanden terug m'n TT MKI 225 pk ingeruild voor een nieuwere TTS.

echter al een vraagje hierover: is de pasvorm van de grill hetzelfde als bij een gewone TT? Ik zou graag een andere grill plaatsen, maar ik weet niet juist welke pasvorm.. verder vind ik leuke ttrs grillen op ali express, iemand ervaringen mee?

Philippe
Gebruikersavatar
door Jack69
#85011
Mits wat aanpassingen past elke grill op de bumper..
Vind je uitleg over op tt forum uk .
Heb zelf deze week ttrs grill gemonteerd op mijn mk2
Aliexpress zou ik zelf niet kopen .. Namaak en past waarschijnlijk niet zo goed als originele
Grtz
Gebruikersavatar
door pk
#85151
Nog een vraag. Heb inmiddels een originele ttrs grill liggen, echter niet in de juiste kleur, eerder gun metal dan zwart. Ik wil zowel de honinggraat als het frame (wat meestal Chrome is) ook zwart spuiten.

Mijn vraag:
Is de ttrs grill altijd zo fel zwart glossy? En de buitenste rand ook? Of zijn er verschillende kleuren zwart op een rs grill te vinden?
door Def_B
#85303
Om even in te pikken op dit topic, een rs voorbumper, de grill daarvan , past die in een voorbumper van een audi tt 2010, nieuw type dus?

Of zijn deze groter?
Gebruikersavatar
door pk
#85304
Dat was mijn initiële vraag, kijk hierboven. Mits aanpassingen past het
door Def_B
#85311
Oke , Dan ben je eerder beter dat je een ganse voorbumper laat steken ,ik heb ene op het oog , kost 500 euro, incl rs grill, die ook al snel 300 euro kost...
Gebruikersavatar
door pk
#85312
Waar gevonden? Origineel? Dat is een hele scherpe prijs! Een originele grill kost snel 700+ euro. Ik heb origineel besteld. En de aanpassing is heel miniem. Enkel achter de huidige grill een soort "mousse" weghalen, de maten etc passen wel. Ik wil er geen nep ttrs van maken, al heeft de mijne ook 340 Pk ;) ik wil gewoon een hele dikke tts maken en ik vind de honinggraat veel mooier.
door Def_B
#85316
Neen niet origineel, is van regula tuning in Duitsland.

Heb je dan 700 euro voor de honinggraadgrill betaald of voor een ganse voorbumper ?

het is wel een mooie bumper vind ik:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door pk
#85320
Enkel voor de grill. De bumper ziet er inderdaad niet slecht uit! Al zie je wel meteen dat het niet origineel rs is.. Ieder z'n ding!
Gebruikersavatar
door pk
#85321
Enkel voor de grill. De bumper ziet er inderdaad niet slecht uit! Al zie je wel meteen dat het niet origineel rs is.. Ieder z'n ding!
door Def_B
#85322
How zeker, 700 euro voor enkel de grill, ja dat is best prijzig!

Mag ik iets vragen; op de foto van je profiel, zijn dat 19 inch of 20 inch wielen en ben je verlaagd?

ziet er echt wel goed uit!
Gebruikersavatar
door pk
#85323
Dat is mijn vorige TT, een Mk1 met 225 Pk, niet verlaagd, en zijn 18" Brock velgen, ze leken inderdaad groter :)
Gebruikersavatar
door pk
#85324
Ik heb mijn originele grill online gekocht voor 500 euro. Het was de laatste, dus zat er extra korting op. De grill en inlaten etc zijn anders bij de bumper die jij wil bestellen. Dus bekijk toch maar eens goed vooraleer je bestelt. Maandag komt mijn grill erop. Ik zal foto's posten. Btw, heb je een gewone bumper of de bumper van tts op dit moment?
door Def_B
#85326
Ik denk gewoon een s-line bumper van model 2011 die er bij mij opzit.

deze tuningbumper kost 495 en ik vind deze wel oke, ik heb geen zin in een rs-bumper van 1300 euro van het merk hofele.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]