Audi TT Club - Forum

Alles op het gebied van styling vind je hier!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door pk
#85371
Ellendig forum, mijn berichten met foto's geven telkens foutmeldingen?!!!

Ik heb 19inch gekozen voor comfort, originele Audi rotor velgen, 255 30 19, dus lekker breed ook. Ik vind 19 onder een Tt ook zeker groot genoeg. Met deze kan ik ook gewoon door de keuring. De originele tts velgen zijn 18", ik heb ze mat zwart geplastidipt. En te koop met goede continental banden. Foto's in volgende post
Gebruikersavatar
door pk
#85372
De foto's
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door pk
#85378
Vroeger was dit echt een fijn forum, hier schiet ook niets meer van over. Jammer!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85382
Qua instellingen mbt foto's is er in 10 jaar tijd niets gewijzigd, sterker nog is standaard vd forum software. Wel worden er steeds grotere bestanden en vaak ook met .JPG ipv .jpg getracht te uploaden. Dan kan je tegen punten aanlopen dat een bestand n verkeerde indeling heeft of te groot is. Verkleinen en opslaan voor het web en je merkt dat t feilloos werkt. Let ook op dat er mobiel en met tablets via 3G en 4G en slome inet verbindingen ingelogd wordt dan is het niet fijn om foto's van 2mb of groter binnen te halen. 10 jaar geleden was het heel anders, toen ging iedereen zelfstandig aan het verkleinen of gebruikten sites als photobucket alvorens ze foto's konden plaatsen.
Gebruikersavatar
door pk
#85383
Ik had het niet over de foto's, maar over de interactie en activiteit op het forum tov een aantal jaren geleden. jammer gewoon.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85384
Ben ik zeker met je eens, maar dat heeft ook met factoren als Facebook whatsapp twitter e.d. Te maken. Toen t forum begon had niemand inet op n gsm en zat dan achter n pc of laptop. Messenger msn of Yahoo was er en verder weinig. Kijk eens waarmee men vandaag de dag te doen heeft en door geprikkeld wordt. Het is veel vluchtiger en veel meer wat we te verwerken krijgen op dagelijkse basis.

Ik heb bijv. fb van m'n telefoon gegooid en whatsapp staat bijv qua meldingen uit. Lekker rustig... En t scheelt batterij verbruik.

Ik reageerde op je reactie mbt de foutmeldingen die je kan krijgen met te grote foto's of als de indeling/extensie ervan net niet voor t web klopt.
Gebruikersavatar
door pk
#85386
Fb en twitter of niet. Ik krijg meteen melding via m'n mailbox. Dus ook voor forumgebruikers is de smartphone een middel om interactief te zijn, ook op fora. Ik duidde gewoon op het feit dat het Tt forum tov een aantal jaren geleden niets meer voorstelt. Als ik mij goed herinner is het helemaal bergaf gegaan sinds de naamsverandering. Ik had hier een vraag en daar ik vroeger menig antwoord zou hebben gekregen beweegt hier nu niets meer.
door Def_B
#85387
Ach Ja, blij dat er nog een forum is in Nederland want je hebt niks van forum in Belgie hiervan.

Ik vind het jammer dat ze zwart zijn je velgen maar is geplastidipt dus is het er nog vanaf te halen ook.

Zou je in Belgie dan niet met 20 inch door de keuring komen dan, vanwege de laagprofielband ofzo?
Gebruikersavatar
door pk
#85389
voor de keuring te controleren op goca.be

Er zijn uiteraard beperkingen mbt bandengrootte
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]