Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door miel
#67786
Ik heb van die 109 Miljard "Accept Gyros" anders nog geen portie gezien :smt005 :smt006
Ben met griekenland financieel niet zo solidair, maar doe thuis ook wel eens 'grieks' (soms meerdere keren per dag als ik pas thuis ben) :D :D
Gebruikersavatar
door SpAnKy1990
#67868
Hier een zogenoemde "reserve belg" uit axel zeeuws vlaanderen... ongeveer 15 minuten van bij de belgse grens vandaan in zeeland!

Groetjes,

Tony
Gebruikersavatar
door miel
#67871
hoi tony, grappig, zeg dat hier ook tegen mijn rotterdamse collega's. (met wisselend suces) :D
Als duiker kom ik geregeld in zeeland, :smt006 vond het wel een beetje jammer toen ze de veerpont
afschaften, vind die westerschelde tunnel maar niks met de auto (trajectcontrole) :evil:
door Marjo
#67880
Hier een reserve Vlaming uit Zeeuws Vlaanderen en sinds maandag apetrots op mijn witte TT. Ook tot nu de enige.vrouw die reageert, dus dames kom op
Gebruikersavatar
door miel
#67882
Welkom hoor Marjo, je maakt ons reuze curieus naar je ongetwijfeld coole bolide
We want pictures ! :P
Ps: Ze zijn der wel hoor, de babes, alleen wat introverter denk ik... :D :D
(De mijne is slimmer denk ik want zij maakt grote sier met de TT terwijl ik hier op mijn werk lange benzinebetalende uren zit te kloppen en troost bij mede-forummers vind) :cry: :? :| :) :lol:
Gebruikersavatar
door autoglas
#67990
Hier is hij dan...met fotos.Belangrijkste opties S-tronic,kuipzetels,magnetic ride,sportabgasanlage(is héérlijk)lederen dashboard.Ic van Forge motorsport zit er pas onder..toekomst,sportcat en maatchip Jeroen(JD engineering!!)
GreeTTz,
Leo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#67991
wauw! en dan dat nummerplaatje, grandioos!
Rood is niet voor mij maar mooi exemplaar hoor, dat gaat me voorlopig niet lukken, misschien als ik dan 51 ben haha
Gebruikersavatar
door miel
#68000
Prachtig hoor, speciaal met van die stoelen. Weet niet welke auto u voordien had maar nu zul je ongetwijfeld met een smile rondrijden, het maakt jaren hard werken dubbel en dik waard !!
Gebruikersavatar
door autoglas
#68027
Vorige wagen was TT 8 N 225 quattro,maar turbo upgrade van *** erop.Is nu mijn 4e TT ...........de 1e was een NSU TT maar dat is al hééél lang geleden hoor.Inderdaat rij ik nu met een grote smile en heb de 1e week al 900 km gedaan..Heel mijn buurt heeft al een testritje mogen meerijden..In november krijgt hij zijn doop op cicuit Zolder met de Belgian Audi club.;
Gebruikersavatar
door mawe
#68035
Schön, schön, en dat rood gaat een TT toch nog alltijd goed af. Verdorie man, heel schoon.
Gebruikersavatar
door miel
#68052
Vierde al ?? Dus een echte die hard TT fan in hart en nieren lijkt me ,of ze zijn gewoon zo magnifiek :smt002 :smt002
door Jason
#68054
Wauw !!!

Oftewel....

Wauw !!!

Wat ik eigenlijk wil zeggen is :

Wauw !!!

' ik geef het op '











Wauw !!!

Wat vreselijk mooi.....
Gebruikersavatar
door miel
#68056
autoglas schreef:...Tijdens configuratie via Audi.nl ben ik halverwege gestopt omdat ik misselijk werd..
Zit zo te bedenken, als autoglas de volledige config. doorlopen had,wat we dan te zien gingen krijgen :shock: :shock: :shock:
Gebruikersavatar
door autoglas
#68100
Heb wel een 14 tal opties hoor ,nog zeker geen full maar toch half vol ha ha.En ja dat TT zit er van jongsaf in .Ben ik maar blij dat Audi in 1998 terug naar de TT greep.Kreeg een mooie S5 aangeboden voor zelfde prijs maar wel een jaar oud.Maar ik ben een oer TT-boy .
Groet
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]