Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door miel
#67649
Of ze zijn er niet, of ze zijn heel stil :?:
maar zijn er ook nog wat belgen cq vlamingen actief op deze club :?: :smt006
laat de reacties maar komen hoor :D :smt006 :smt007
Gebruikersavatar
door autoglas
#67664
Het is zeer zeker..maar een belg zal eerder aan de zijlijn toekijken dan een Nederlander,die zijn niet allen mondiger als ons maar ook heftiger..ha ha
Grts uit Geel (kempen)
Gebruikersavatar
door sweeper
#67675
autoglas schreef:Het is zeer zeker........dan een Nederlander,die zijn niet alleen mondiger als ons maar ook heftiger..ha ha
Wat zowel een voor- als een nadeel is natuurlijk. :D
Maar "de brutalen hebben de halve wereld" zeggen we hier vaak. :oops:
Gebruikersavatar
door miel
#67693
AAACH, de stilte wat doorbroken, grtz 'homie'uit geel :smt006 :smt006
Beroepsmatig 25 weken per jaar werkzaam in rotterdam, ontwikkelingshulp noem ik het soms :D :D
by the way, zie regelmatig in het weekend TT's staan op de landtong tussen callandkanaal en nieuwe waterweg, clubmembers :?: , anyone :?:
Gebruikersavatar
door autoglas
#67697
@ Ronnie..TTRS vind dat ik dat verdient heb..Heb 30 jaar 16 uur per dag en soms meer gewerkt en nu het wat kalmer aan doen en meer genieten.Tijdens configuratie via Audi.nl ben ik halverwege gestopt omdat ik misselijk werd..man man bij jullie is die zeker 22000 euro duurder dan bij ons maar heb wijselijk net over de grens in Duitsland besteld en verschil was met Belgie exact 4950 euro goedkoper..Volgende week heb ik hem en zal zeker een paar fotos posten hoor..GreeTTz
Gebruikersavatar
door miel
#67700
@autoglas, veel succes en foto's zijn beloofd hé.
kan het ook beamen, de mijne stond zowel in nederland als in belgie geadverteerd
totaal prijsverschil ong. 6400 eurootjes :shock: :shock:
door creative117
#67706
Belgen? die bestaan alleen maar in moppen en voor de rest is er maar 1 Belg en volgens mij is dat de Koning. De rest zijn Vlamingen of Walen, waarbij ik dan moet aanmerken dat de Walen vanwege hun taalachterstand niet veel op dit forum te vinden zullen zijn en het dus meer onze Vlaamse collega's zijn die alhier te vinden zijn.

en v.w.b. de kosten van een auto...tja, onze wegen zijn dan ook wat netter, en dat mag wat kosten zie je wel...... :):):)
Laatst gewijzigd door creative117 op di jul 26, 2011 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door miel
#67709
another homie, nice :smt006 :smt006
@roger groot gelijk, nederlandstaligen cq vlamingen voelen zich meer vlaming dan belg,zie guldensporenslag in het jaar 1302 :mrgreen: :D
moest er ook wat minder belastingzweet van het vlaamstalig landsgedeelte richting verpauperd handjesopenhoudend wallonie stromen :cry: (0% bnp)zouden ze eens de jarenlange achterstallig wegenonderhoud kunnen aanpakken (eerst proberen regerinkje te vormen) :shock:
Aan de andere kant, als het wat mag kosten, nemen jullie gelijk ook Griekenland onder de vleugels :?: :D :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67771
miel schreef:Aan de andere kant, als het wat mag kosten, nemen jullie gelijk ook Griekenland onder de vleugels :?: :D :D
Ik heb van die 109 Miljard "Accept Gyros" anders nog geen portie gezien :smt005 :smt006
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]