Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
door Nathie
#88428
Vrijdag Mn TT uit 2000 voor de apk naar de garage gebracht. Ik Brees ieder jaar weer. En natuurlijk weer van alles niet in orde. Flinke olie lekkage, stuurkogelhoezen kapot, CO2 uitstoot te hoog.

Ze moeten onderzoek doen waar alles vandaan komt en opgelost kan worden. Hiervoor wordt een uurloon van €161,- gehanteerd. Ik heb aangegeven ze maar even met de werkzaamheden moeten stoppen. Enige prijsindicatie mbt stuurkogelhoezen konden ze ook niet geven, uitstoot moesten ze uitzoeken en lekkage kunnen ze voor de apk wel even schoonmaken dan kwam hij daarmee wel erdoorheen.

Heeft iemand ervaring met het vervangen van de stuurkogelhoezen en kun je dat zelf? Lekkage kan overal zitten maar is dit zelf te onderzoeken?

Of heeft iemand een goed adres bij wie ik terecht kan die dit kan oplossen. In de buurt van Nijmegen.

Ik hoor graag, nathie
Gebruikersavatar
door miel
#88434
Hmmm, is vanalles te vinden hier,
Echter zonder een voorstelronde is het niet te achterhalen wat de bedoeling is. Wel zo netjes.
Is deze TT al 17j in uw bezit ?welk type ? Kmstand ? Enz...
Enne uurloon doet vermoeden dat u bij een Rolls-Royce garagist terecht gekomen bent :-0
Toch succes gewenst nog bij volgende keuring(en).
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]