Audi TT Club - Forum

Algemeen Audi TT Forum hoekje, dit gedeelte is alleen voor algemene informatie.
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89331
Voor alle Audi TT rijders en geïnteresseerden een gezond, gelukkig en sporTTief 2018!
26113793_1430057413790706_1568345028279516899_n.jpg
Binnenkort maken we de agenda voor 2018 bekend, hou het topic in de gaten en gebruik het gerust om elkaar de beste wensen te wensen voor het nieuwe jaar!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
door Henk B
#89334
Hallo,

allemaal de beste wensen voor 2018

ik hoop dat we een mooie agenda hebben voor 2018 zodat we elkaar eens een keer kunnen ontmoeten!

Gr Henk B
Gebruikersavatar
door miel
#89335
Hoppa weer ne jaarke voorbij, time flies when your having fun !
Snak wel al terug naar zwoel zomerweer, maar in elk geval aan alle forumgebruikers en TT lovers een zuinig en gezond 2018 toegewenst !
door Arnold en Antoinette
#89405
Hallo TT vrienden, vanmiddag zijn wij naar een Audi meeting In De Meern geweest...met piepende bandjes er weer ervandoor gegaan... onlangs al eens geweest toen waren er wat meer audi’s maar geen TT’s laat staan roadsters.. dus waar moeten we zijn om mensen die gewoon willen genieten en over hun trots willen praten en willen delen te ontmoeten zonder zweverig te worden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#89412
Meetings die zullen in 2018 weer plaatsvinden georganiseerd door Audi TT Club, KoningsriTT op Koningsdag is elk jaar een leuke gezellige dag. En uiteraard zijn er ieder jaar meerdere. Meer info wordt binnenkort bekend gemaakt wordt aan gewerkt.
Gebruikersavatar
door SparkysTT
#89681
Ronnie schreef:Uiteraard inplannen mag, maar concretere info komt 4 weken tevoren v/d meeting online.
Volgens mij zitten we nu op 3.....
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]