Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Maestro
#82000
Beste lezers, kan iemand mij vertellen waar de bluetooth module zit in een TT mk2?

Als ik mijn iphone wil verbinden met mijn auto dan hoor ik
een harde toon. Hij deed het hiervoor wel. Ikzelf denk dat het aan de bluetooth module ligt.
Tevens heb ik een telefoonadapter van een iphone in mijn auto zitten. ( middenconsule)
Gebruikersavatar
door Imix
#82001
Ik dacht dat ik deze module laatst links achterin de kofferbak heb zien zitten. Als je de afdekplaat er volledig uit neemt zie je hem liggen. De telefoonadapter staat naar mijn weten los van de bluetooth module, deze adapter geeft alleen stroom en antenne ontvangst.
door Maestro
#82002
Ok, mijn telefoonadapter is van een iphone 3 of 4 maar ik heb een iphone 5. Kan het hier te maken hebben?
Hij heeft altijd gewerkt dus dat denk ik niet.
Gebruikersavatar
door Imix
#82005
Nee dat lijkt me ook niet, je hebt er geen vag com aan gehad toch?
Wat is eigenlijk precies het probleem? Werkt het helemaal niet meer of verbind hij nog wel?
De harde toon heb ik ook en die krijg je als hij hem verbind, dus dit lijkt goed te zitten.
door Maestro
#82006
Hij verbind wel maar daarna krijg ik een harde toon die blijft doorgaan totdat ik mijn radio uitzet.
Als ik mijn radio aanzet en mijn bluetooth staat aan dan blijft hij nog steeds piepen.
Het is een oor verdovend geluid wat je hoort. Ik ben
einde raad.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#82011
Je moet voor de iPhone 5 een iPhone 5 adapter plaatsen is mij bij de dealer uitgelegd toen ik mijn iphone 5 net had was er nog niks beschikbaar voor de 5 en kon alleen af fabriek de adapter voor de 3/4 besteld worden nog. Maar daar zou de 5 niet mee werken. Wellicht een dealer raadplegen of dit echt klopt. Verkopers lullen wel meer uit hun nek namelijk zodra ze opmerken dat de stekker verbinding van de telefoon al anders is van de voorgenoemde types.

'n Neef van me rijdt een 2de hands aangeschafte Q7, een van de eersten die toentertijd van de band gerold zijn, maar kreeg zijn iPhone 4 niet verbonden met bluetooth die heeft zijn module moeten laten updaten naar een recentere dat houdt in dat ze de gehele module vervangen hebben waarna het netjes werkt.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]