Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door Maus
#89920
Even een vraag ik kan een s-line achterbumper kopen voor mijn TT.
Hier zitten parkeersensoren en de kabelboom bij.
Ik heb nu geen sensoren.
Is dit veel werk om aan te sluiten?

Anders maak ik de gaten gewoon dicht
door Jeroenauditt
#90246
Hi. Ik zit in een soort gelijke situatie. Mocht je het ooit aan de praat krijgen dan hoor ik dat graag. Ik heb ook een sline bumper met sensoren met draden vanuit de sensoren naar een stekkertje. Geen idee hoe nu verder? Plus ik heb een android radio ipv de standaard audi chorus. Dat zal ook nog wel een probleem zijn.

Mvg
J
door Jeroenauditt
#90248
Ik ben vandaag langs de dealer geweest en die weigeren de sensoren aan te sluiten zo lang ze niet zelf de onderdelen besteld hebben. En volgens hem moest er via vagcom iets aangepast worden wat zij niet konden doen (wat een beetje raar is voor een dealer). Heeft iemand misschien een lijstje met benodigdheden om de boel aan de praat te krijgen? Of misschien een goed adres in de omgeving hoofddorp?
door paul verhoeven
#90322
Heb parkeersensoren laten plaatsen op mijn TT8S. Als je alleen de hardware hebt kom je er niet
Sensoren moeten ook ingelezen worden in de soft en programma aanpassen
Officiële garagisten willen dit niet uitvoeren, maar in Nederland zijn er verschillende firma's die dit kunnen in orde brengen
Zelfde verhaal voor cruise control
Echter daar is er niemand die de soft kan aanpassen en hebben zij op 3 verschillende plaatsen de hardware terug gedemonteerd
Gebruikersavatar
door Ronnie
#90364
Wat je aan je Audi ook wilt veranderen, onderstaande adressen leveren en bouwen alles in wat er mogelijk is en dat is veel. Al zegt een dealer of garagebedrijf dat kan niet... bel maar eens naar een van deze heren, die weten het zo te vertellen of het wel of niet kan. Bij de dealer mogen ze het gewoonweg niet, protocol en als ze het zelf mogen leveren leveren ze complete sets wat onnodig is en betaal je dus flink teveel, maar dat is puur een commercieel spelletje, ze ruilen liever je auto nog in om een completere aan je te verkopen. Niet door hebbende dat ze toch een flink stuk omzet daardoor mislopen, want mensen zijn over het algemeen niet zo gek.

Aydogan Service Nuenen
Adres: De Huufkes 81-G, 5674 TL Nuenen
Provincie: Noord-Brabant
Telefoon: 06 14732762

V.A.S. Technics
Adres: Aalscholverlaan 22, 3704 HN Zeist
Provincie: Utrecht
Telefoon: 06 24957612
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]