Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Joerek
#36614
Ik zou graag de speakers van mijn MKII willen vervangen en aansluiten op een versterker. Dit zal fase 1 zijn van mijn carpc project.

Voor de frontspeakers moet het deurpaneel eraf. De vraag is hier, hoe kan ik deze makkelijk losmaken zonder dat ik an dingen ga rukken en mogelijk delen kapot maak?

De tweeters zitten voorin in het dashboard weggewerkt. Hoe kan ik deze vervangen? Is het hele dashboard demonteren noodzakelijk? En zo ja, waar begin ik ;)

De achterspeakers zitten achter een rooster. Is dit een kwestie van een brede schroevendraaier onder het rooster zetten en gewoon losklikken?

Vervolgens moet ik de kabels dan naar achteren begeleiden, maar hier vind ik wel een nette manier voor (deurposten?).

Bedankt voor de input!
Gebruikersavatar
door mawe
#36617
Het deurpaneel heb ik eens in 't kort proberen uit te leggen op het Engelse forum KLIK HIER, tweeter is gewoon het roostertje ervan losklikken en je kabels kan je met hopen kwijt in de deurdorpels.
Heb wel nog eventjes een PB verstuurd in jou richting.
Achterspeakers heb ik zelf wel geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
door Jakkers
#36620
hey,

Ik zelf ook wat willen proberen maar heb dan na wat speurwerk maar geopteerd om een subwoofer te installeren, demonteren van de achterste speakers leek mij geen simpele zaak toen ik de grill eraf gehaald had. Ik zal in mijn garage wat foto's zetten over mijn verkenningstocht.

Uiteindelijk gewoon een versterker in de koffer gestoken en die aangesloten op de kabels van de achterste speakers. De extra bas die ik nu heb zijn mij meer als voldoende ... knalt lekker :lol:

PS : weet iemand hoe ik mijn alias kan veranderen van jankkers naar jakkers :oops:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#36638
Jankkers schreef:PS : weet iemand hoe ik mijn alias kan veranderen van jankkers naar jakkers :oops:
JoTTie even een PB sturen, die kan dat (als het goed is) wel aanpassen voor je :wink:

Groeten
Joop
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]