Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#63357
Het meest lastige van het hele uitsplitsen is dat je echt alle topics ook daadwerkelijk moet lezen, daar het lang niet altijd netjes in de titel wordt vermeld om welk model het gaat :wink:
Ook zijn er talloze topics die er precies tussenin vallen (dus niet specifiek MKI of MKII)...maar wel voor beiden interessant kan zijn en waar ga je die dan weer laten, MK1,5? :lol:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#63360
Kan je niet bij de Avatar aangeven of iemand een mk1 of 2 rijdt? Je kan dan aan het forumlid al zien of het topic bij 1 of 2 hoort. Dat zal niet alles beslaan, maar wel al veel werk wegnemen.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#63361
Dat kan zeker & en is inmiddels al aangemaakt :)
Het is echter wel zo dat dit door de gebruikers zelf moet worden ingevuld in het gebruikerspaneel, dus voor deze taak is dat helaas niet meer te doen...

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#63364
Je kan de forumleden een reminder/nieuwsbriefje sturen met de vraag of ze willen aangeven welk type ze rijden, en of ze dit willen aangeven in hun profiel.

Dat maakt niet uit Ronnie, want hun eerdere topic's blijven dan toch gewoon in 1 staan?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63365
Ja zolang bestaande accounts geen wijziging krijgen alvorens hun berichten verhuisd zijn daar doelde ik meer op.
Gebruikersavatar
door sweeper
#63366
Dat snap ik, maar die paar zijn wel te overzien t.o.v. het werk dat Joop er nu aan heeft.
Gebruikersavatar
door denders
#63386
Ronnie schreef:Is al voorgevallen dat iemand donateur werd en vervolgens clublid wilde worden weken later.
Wel alles even overzetten naar volledig clublid dan he haha nee geintje hoor, komt vast goed! Wie dat was weet ik trouwens niet.. :roll:
door creative117
#63436
Hey mannen, dan hoop ik niet dat er al te veel leden komen met een MK1 EN MK2........

Groet,

Roger
Gebruikersavatar
door sweeper
#63438
creative117 schreef:Hey mannen, dan hoop ik niet dat er al te veel leden komen met een MK1 EN MK2........

Groet,

Roger
Waarom niet?? 2 TT's, is 2x lid, is 2x betalen. :D :wink:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#63454
Of anders maken we eenvoudigweg een MK3 forum erbij, gewoon bij mekaar optellen die handel :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]