Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#63328
Ik gok erop dat Joop het te druk heeft om de topic's door te spitten, & te splitsen. Hij is begonnen met mk1, en dat zijn er zoveel dat hij aan mk2 nog niet toegekomen zal zijn.

Helemaal leeg is hij overigens niet. In subfora "Styling" & "Links" staan enkele topic's.
Gebruikersavatar
door mawe
#63330
Misschien iets met de toegangsrechten ofzo dan want ik zie daar ook helemaal niets instaan hoor.
Gebruikersavatar
door sweeper
#63332
Ben je donateur of clublid??? Zo niet, dan zijn de toegangsrechten beperkt of er moet een foutje in de instellingen zijn. Alleen Joop kan je dan helpen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63333
Als je clublid of donateur bent dan kun je in MK2 gewoon lezen/posten alleen is door Joop nog niet alles uit geselecteerd en verplaatst hij is inderdaad met de MK1 begonnen.
Klik MK2 aan en je zal zien dat er sub fora onder hangen, mocht dat nog niet opgevallen zijn.
Gebruikersavatar
door mawe
#63340
Hmm, onder MK1 is wel alles te zien ...

Maar als dit enkel een donateur of clubgedeelte is, het zij zo.
Gebruikersavatar
door sweeper
#63341
mawe schreef:Hmm, onder MK1 is wel alles te zien ...
Misschien een foutje in de instelling door Joop.
Gebruikersavatar
door ashiharry
#63342
Ronnie schreef:Als je clublid of donateur bent dan kun je in MK2 gewoon lezen/posten alleen is door Joop nog niet alles uit geselecteerd en verplaatst hij is inderdaad met de MK1 begonnen.
Klik MK2 aan en je zal zien dat er sub fora onder hangen, mocht dat nog niet opgevallen zijn.
Mm ik vind 35,- te veel denk, weet niet oft wat is voor me en wat ik er aan heb.Is waarschijnlijk niet teveel voor wat er geboden word hoor dat voorop 8) , maar ik probeer eerst ff de 15,- :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#63344
Als het goed is moet het MKII forum nu wel te zien zijn.
Voor het posten en/of reageren in de topics is een donateurschap of club lidmaatschap nodig.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63352
ashiharry schreef:
Ronnie schreef:Als je clublid of donateur bent dan kun je in MK2 gewoon lezen/posten alleen is door Joop nog niet alles uit geselecteerd en verplaatst hij is inderdaad met de MK1 begonnen.
Klik MK2 aan en je zal zien dat er sub fora onder hangen, mocht dat nog niet opgevallen zijn.
Mm ik vind 35,- te veel denk, weet niet of t wat is voor me en wat ik er aan heb.Is waarschijnlijk niet teveel voor wat er geboden word hoor dat voorop 8) , maar ik probeer eerst ff de 15,- :D
Zodra je van donateur naar clublid wilt is er de optie om je account om te zetten in de shop reeds aanwezig. Is al voorgevallen dat iemand donateur werd en vervolgens clublid wilde worden weken later. Voor de MK1 is er inderdaad veel meer info beschikbaar maar die bestaat al enige tijd langer.
Gebruikersavatar
door sweeper
#63355
Het forum had natuurlijk direct gesplitst moeten worden toen de mk2 uitkwam, maar dat is natuurlijk makkelijk achteraf lullen. :roll:

Het heeft nog 5 jaar geduurd na het uitkomen van de mk1 voordat er überhaupt een forum was. Dus er is nu al meer info over de 2 beschikbaar, maar het moet alleen even uitgesplitst worden. Dus Joop schiet eens op! :D :D (geintje :wink: )
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]