Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#63492
Hoihoi,

Even een vraagje.
Of ik mis een knop maar ik zie niet meer hoe ik berichten kan plaatsen of kan reageren op bestaande berichten??

Ik weet niet of er de laatste tijd wat veranderd is membership maar, ik zou toch gewoon onderwerpen moeten kunnen plaatsen of op berichten moeten kunnen reageren?

Ik hoor het graag en alvast bedankt,

Gr Ellen
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#63493
Hee Ellen,

er is de laatste tijd idd nogal wat veranderd op het forum. Afhankelijk van je account kun je wel of niet in bepaalde subforums posten e.d.
We kennen inmiddels 8 accountvormen:
  • Gasten
  • Geregistreerde gebruikers
  • Donateurs
  • Clubmembers
  • Moderators
  • Bestuurscrew
  • Sponsoren
  • Site beheerders
Wat ieder account precies inhoud is reeds besproken en kan teruggevonden worden in de diverse aankondigingstopics op het forum.
Mochten er na het lezen van deze topics nog vragen zijn dan kun je altijd bij mij, of een van de andere bestuursleden/moderators terecht.

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#63756
Dag Joop,

Ik kan nergens berichten plaatsen dus hoe en wat moet ik doen omdat anders te krijgen. Ik moet zeggen dat ik het nieuwe forum niet altijd even vernieuwd vind.
Ik kan op geen een forum reageren terwijl ik soms best nuttige aanvulling heb. Vroeger was dat gewoon overzichtelijker en makkelijker, het is nu veel meer zoeken.

Tjah, maar goed ik wil graag actief blijven maar, vertel alsjeblieft even wat voor account ik dan heb en hoe ik wel kan reageren op topic's.

Gr Ellen
Gebruikersavatar
door sweeper
#63764
Je kan dus wel her & der reageren, want in dit topic lukt het je bijvoorbeeld wel.
Als forumlid is het wel steeds beperkter tot de algemene delen van het forum.
Andere delen zijn als forumlid (nog) wel te lezen, maar dat zal ook een keer minder worden.

Om op alle delen van het forum te kunnen lezen/schrijven kan je in de webshop donateur of clublid worden. Lid worden geeft voordelen zoals kortingen op bijv. shop onderdelen of grote meetings, en zo nog meer in de toekomst. Verder heb je weer overal toegang op het forum.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#63770
Ellen je bent een geregistreerd gebruiker. Als Donateur kun je weer alles inzien wat jij gewend was, anderzijds kun je ook clublid worden. Kan allemaal via de Club Site -> lidmaatschappen in de shop.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]