Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Salsafreak
#48144
Beste Vrienden wegens een kleine financiele meevaller wat extra centjes gevonden om weer terug
wat jonger type te gaan zoeken , vandaar zet ik mijn Ultra goed onderhouden Roadster
te koop , bouwjaar 2000 83500 km 12500€ met een stel extra wwinterbanden op de origenele velg.
Jullie vinden de wagen terug op mijn site .
http://www.salsafreak.be/tt/tt.html
greetz en hopelijk tot gauw maar dan met een jong typetje onder mijn schoot ;-)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#48161
succes met de verkoop alleen wordt het hier wel gewardeerd dat je je zelf even voorstelt eerst.

of gebruik je het forum enkel om je TT te verkopen?





.
Gebruikersavatar
door Rommyke
#48163
Wagen ziet er zeer verzorgd uit .

Nog veel suc6


Groetjes
Romain
door Salsafreak
#48166
Hoi people off The TT drive's

Ik ben nieuw op dit forum en zoek naar een jonge occasie wagen , maar tevens ook om
af en toe is met jullie op stap te kunnen bij meetings vooral mooi geplande ritten.
De aankomende meeting naar frankrijk bij luxemburg is denkelijk wel een interressant ritje als we de tijd
vinden gaan we zeker mee vooral om dat de kamers soundproof zijn :lol: alleen lastig dat ik geen letter frans spreek.
Van beroep Ben ik koetswerkhersteller - pistoolschilder dus als jullie weer is iets hebben dat je graag
tegen betaalbare prijs hersteld of geschilderd willen hebben , kan je het wel is vragen natuurlijk ;-)
Ik zit 31 jaar in het vak dus op ervaring kan je dan wel rekenen.
Mijn intrede was misschien wel wat kordaat maar het is wel zo dat ik mijn TT te koop heb staan
daar ik een nieuwer model wil aanschaffen alleen moet ik een kleine bijpas hebben van mijn
huidige TT , de wagen is zeer goed ondehouden dus als jullie interresse hebben of iemand kennen
laat maar horen.

Ik ben Van Turnhout dat ligt voor de mensen die het niet weten in België juist over de Nederlandse grens
met Tilburg of Baarle Nassau

groetjes

werner
goTTzilla schreef:succes met de verkoop alleen wordt het hier wel gewardeerd dat je je zelf even voorstelt eerst.

of gebruik je het forum enkel om je TT te verkopen?





.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]