Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door lowlandcrap
#52373
Bij deze het resultaat van een 'leuk' dagje koninginnemarkt, uiteraard dader onbekend.

Afbeelding

Iemand nog tips? (behalve via het waarborgfonds) Heb inmiddels aangifte gedaan.
Ben (in dit geval helaas) alleen WA verzekerd. Dit in verband met mijn leeftijd en de waarde van de auto, ben 5 keer geweigerd bij verzekeringsmaatschappijen.
Uiteindelijk gelukt bij Aon Verzekeringen, slechts alleen WA.
Laatst gewijzigd door lowlandcrap op vr apr 30, 2010 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door makaveli
#52374
Das weer lekker dan, ik kan daar zo slecht tegen: mensen die je auto beschadigen en niet het fatsoen hebben om een briefje achter te laten !!

Je kan natuurlijk informeren of er ergens camera's ophangen, maar als dat niet het geval is kan je volgens mij alleen maar aanspraak maken op het waarborgfonds.
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#52375
JA ze zijn verplicht zelfs een briefje achter te laten!!! Artikel 7 van de wegenverkeerswet! Dik strafbaar.
Pfft camerabeelden op de markt????
Balen..
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#52379
Zo tering... excuses voor mijn woorden maar het was het eerste wat in mij opkwam!

Sorry, geen alternatieven behalve het waarborgfonds.. Zou zeker aangifte proberen te doen bij de politie, volgens mij is het ook verplicht voor bij het waarborgfonds.

Sterkte,
Ramon
Gebruikersavatar
door sweeper
#52382
:shock: :shock: :shock:

WoW, balen zeg!

Wil je hoop niet de grond in boren, maar ook bij het waarborgfonds zal je het denk ik niet gaan vinden. Die gaan vragen om getuigenverklaringen dat de auto tot op dat moment in goede staat was, en dat een getuige het heeft zien gebeuren, e.d..
Je mag niet meer met de auto gereden hebben, rijden, en nog zo wat regeltjes.
Heb het zelf ooit geprobeerd met een bedrijfsauto, en kreeg niks.

Er zijn daar een hoop mensen geweest dat is duidelijk, maar niemand zal wel wat gezien hebben, dus wordt waarschijnlijk uit eigen zak betalen.

Suc6!
Gebruikersavatar
door Vincentos
#52383
Wow dat is een aardige deuk.

Helaas zit er waarschijnlijk niets anders op dan het zelf te repareren. Als het mij was overkomen zou ik wel rondvragen bij mensen die in de buurt wonen. Wellicht hebben ze iets gezien?

Als je het zelf gaat repareren heb je alleen een nieuwe deur nodig denk ik. De schade lijkt enigsinds mee te vallen. Als het dak is aangetikt heb je meer werk denk ik. Al blijft het natuurlijk super irritant, ook omdat je straks kleurverschil hebt.

Succes ermee.
door ingmarberga
#52385
Dat is echt balen! Er staat volgens mij nog een deur in see silver op marktplaats, misschien kan dit je een hoop geld besparen.
Gebruikersavatar
door stivoman
#52389
Jemig hoe krijg je dit voor elkaar om te doen??
Erg triest weer hopelijk krijg je het geregeld, dit zijn geen geintjes
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#52391
dat ziet er niet al te best uit, stelletje debielen die zulke dingen flikken en geen briefje achterlaten.

je moet sowieso aangifte doen anders kan je geen verhaal halen bij het waarborgfonds.

zoals al gezegd wordt kan het wel moeilijk worden om er iets uit te krijgen in dit geval.

de goedkoopste manier is een deur in de kleur erbij zoeken.

succes ermee,

grTTz. dennis
door lowlandcrap
#52402
projecTT-ONE schreef:Zo tering... excuses voor mijn woorden maar het was het eerste wat in mij opkwam!

Sorry, geen alternatieven behalve het waarborgfonds.. Zou zeker aangifte proberen te doen bij de politie, volgens mij is het ook verplicht voor bij het waarborgfonds.

Sterkte,
Ramon
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam! tranen stonden zowat in mn ogen:(, was van plan dit weekend mijn nieuwe ABT-grill te monteren en de Forge 007p, toch eerst maar een ritje langs een schadeherstel bedrijf voor een offerte.

Probeer via de sloop/marktplaats nog aan een deur te komen. Zijn helaas geen camera beelden beschikbaar..

Heb inderdaad aangifte gedaan en probeer het waarborgfonds nog even, weinig kans denk ik.
Gebruikersavatar
door sweeper
#52406
Zie HIER op onderdelenlijn.nl al meerdere deuren waarvan 5 grijze voor de coupé. Daar zal er vast wel 1 geschikt voor jouw bij zitten.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#52408
Waarborgfonds is wel een kans gezien je 20 bent. Echter moet je wel getuigen hebben en een situatie die overtuigend is voor het Waarborgfonds. Geef duidelijk aan dat je 20 bent en dat je niet wist dat je je auto nog niet had mogen verplaatsen voor de aangifte rond was... ik heb toen ik 19 was wel uitgekeerd gekregen nadat ik nietsvermoedend om aangifte te doen mijn auto meegenomen had naar t politiebureau omdat die telefonisch aangegeven hadden dat ik daar heen moest komen aangezien de agenten betere dingen te doen hadden... naja dat heb ik ze netjes gemeld bij t fonds en minus eigen risico toch een net bedrag uitgekeerd gekregen.

Bij mij schieten overigens de tranen niet eens in mijn ogen, maar wordt gruwelijk kwaad, pas nog even parkeren in hartje Breda dan kom je terug heeft dr iemand 2 flinke diepe krassen achter gelaten aan de bestuurders zijde net boven de sideskirt op t achterpaneel en zelfs tot aan de rand van t spatscherm toe, gewoon de grondlagen dr ook afgeduwd met een wagentje of iets en GEEN briefje... ik heb dan echt zoiets van als t bij diegene zelf gebeurd dan hoop ik maar dat er absoluut geen briefje achtergebleven is en dat zo'n auto maar spontaan tot op de grond toe af mag branden. Als ik van iemand iets beschadig meld ik me netjes wat de kosten ook mogen zijn, heb een bloedhekel aan mensen die andermans spullen beschadigen zonder zich kenbaar te maken.
door lowlandcrap
#52465
Ga vandaag even langs twee schadeherstel bedrijven om offertes te laten maken.
Afhankelijk van de prijs bekijk ik even of ik de keuze maak tussen het laten repareren of een 'nieuwe' deur (tweedehands dus).

Vanavond even de formulieren downloaden, invullen en opsturen naar het waarborgfonds.


Wordt vervolgd dus...
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]