Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#58928
Ik ga als ik tijd heb een andere inlog brug installeren tussen de site en forum.
door ptie
#59097
Vroegâh kon je bij je gebruikerspaneel je eigen onderwerpen zien.

Wordt dit nu ook nog geïntroduceerd?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59109
Kun je nu nog in t forum overzicht, waar je meerdere opties kunt terug vinden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59123
Zou kunnen als ik die bij moet gaan houden... :lol: eigen berichten is trouwens nog een bult meer... weet t niet die optie zit dr dan standaard niet in in pbb3, pbb2 was flink verbouwd en uitgebouwd maar dat is een hels karwei met updaten gebleken.
Gebruikersavatar
door sweeper
#59271
PaulusB schreef:Ik ga als ik tijd heb een andere inlog brug installeren tussen de site en forum.
Volgens mij is het gelukt, want ik krijg nu weer in 1 keer de site te zien. :smt023
Gebruikersavatar
door PaulusB
#59323
Nee hoor toen was het nog steeds niet goed.

Ik heb net een geheel nieuwe gebruikers sync ingesteld. Heel het gebeuren van wachtwoord vergeten en of veranderen kan nu zowel via het forum als de hoofdsite.

@Ronnie als de shop online gaat geef dan een seintje want het forum is nu de master en de registratie binnen Joomla staat uit.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59416
dat ligt nog aan MSP das afgelopen maandag al aangevraagd maar die 2 dagen van ze ??? maandag toch es ff bellen...
Gebruikersavatar
door denders
#59418
In internet explorer (ja, ik heb de laatste) heb je ook zo'n handige werkbalk favorieten.
Nu stond daar ook altijd het forum in bij mij maar sinds kort iets geks, ook al vernieuw ik deze link om daarmee in te loggen met gebruikersnaam / W.W. intikken.
Lukt alleen maar om in te loggen via internet zelf het forum op te zoeken en dan inloggen.
Dus een foutje in de snelkoppeling?

Weet niet of het aan het forum ligt.
Een kleinigheidje.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#59467
Ronnie schreef:dat ligt nog aan MSP das afgelopen maandag al aangevraagd maar die 2 dagen van ze ??? maandag toch es ff bellen...
Oke ben benieuwd. Ander mailtje nog gehad van mij over die inlog box omlijning :?:

Word nog wel wat met die site :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59470
wel gehad nog niks mee gedaan nog vanwege t verhuizen en andere dingen die ff prioriteit hadden, morgen achter msp aan en zal ik dat mailtje weer es erbij zoeken
Gebruikersavatar
door denders
#59472
Ik doe het dan maar zoals op mijn werk.... via Google "tt forum" intikken en dan aanklikken en inloggen, dan doet ie het prima..!

Volgens mij wordt XP met elke update slechter :roll: :?
Gebruikersavatar
door denders
#59519
sinds kort (ik hou mijn pc altijd erg goed bij) duurt opstarten ook een dikke minuut langer omdat hij gewoon niks doet en dan verder gaat.
Microsoft's ontmoedigings-update beleid mbt tevredenheid met XP en daarbij blijven?? :roll: :wink:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]