Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#58379
marTTin schreef:
sweeper schreef:Ik denk ook dat het een instelling in je eigen computer is. Ik heb er ook geen last van.
Vreemd, ik zie jullie post ook als 18.48 en 18.41 uur :roll:
Dat was het op dat moment toch ook volgens mijn computer. Nu plaats ik volgens mijn comp. op 20.45u.
Gebruikersavatar
door denders
#58387
Staan de tijden in je Bios van je moederbord en besturingssysteem goed zoals ik aangaf?
Gebruikersavatar
door sweeper
#58388
marTTin schreef:19.51 bij mij, kan geen printscreen toevoegen, anders had ik het laten zien
Ja hoor dat kan wel door PRTSC in te drukken, en dan PAINT te openen, dan op bewerken > plakken te klikken. Nu opslaan als jpg, & posten.
printscreen.jpg
EDIT: ik zie dat er bij mij 4 min. verschil zit. :?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#58427
Jammer dat je daar geen kaas van hebt gegeten, ik denk dat het nl in je Bios van je moederbord niet goed staat..
Het is echt heel simpel veranderen, bij het opstarten DEL toets ingedrukt houden maar goed, doe maar niet dan en zorg dat je iemand over de vloer krijgt die het wel kan doen voor je dan.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#58457
paint zit in wondows onder programma's en vervolgens onder bureauaccessoires
Gebruikersavatar
door denders
#58459
Paint zit er alleen niet in als je een z.g. gestripte versie van Windows hebt, een "lite" versie, maar die zijn meestal vanaf nieuwsgroepen te krijgen en ik denk niet dat Martin op nieuwsgroepen zit, maar gewoon een pc heeft gekocht en gebruikt wat erop staat?
Gebruikersavatar
door marttin
#58474
denders schreef:Paint zit er alleen niet in als je een z.g. gestripte versie van Windows hebt, een "lite" versie, maar die zijn meestal vanaf nieuwsgroepen te krijgen en ik denk niet dat Martin op nieuwsgroepen zit, maar gewoon een pc heeft gekocht en gebruikt wat erop staat?
Het betreft windows XP op een laptop, maar deze zal aangepast zijn door de systeembeheerder van het bedrijf, maar geen paint te vinden helaas, en bios ook niet toegankelik alleen office picture manager, maar dat werkt niet.

Dus ik geef even op
Gebruikersavatar
door denders
#58475
De systeembeheerder heeft geen complete versie van Windows gedownload van nieuwsgroepen :D

Helaas, moet het maar even zo blijven maar hij kan best even kijken in de bios hoor als je langs kan gaan.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#58492
Je kunt ook gewoon MS Word openen en dan plakken kiezen dan het doc bestand opslaan en hier uploaden.
Gebruikersavatar
door denders
#58504
Met het gratis programma "snippy" een uitsnede maken van je scherm wat je wilt hebben, dit als .jpg saven en dan met imageshack op het net zetten en de link tussen de bekende img-code hier plaatsen.

succes!
Gebruikersavatar
door marttin
#58505
denders schreef:Met het gratis programma "snippy" een uitsnede maken van je scherm wat je wilt hebben, dit als .jpg saven en dan met imageshack op het net zetten en de link tussen de bekende img-code hier plaatsen.

succes!
Ah, eindelijk een mogelijkheid om het te laten zien thanks!
cut1.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]