Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#57899
Op de aanbod sectie zijn de volgende regels van kracht:
  • Een minimum van vijftig eigen forumberichten is benodigd, alvorens een product te kunnen aanbieden in het verkoop gedeelte.
  • Het geven van een richtprijs is verplicht.
  • Aangeboden producten van eenzelfde strekking, afkomstig van één persoon, dienen te worden samengevoegd in 1 topic. Duplicaat topics worden automatisch na 5 dagen verwijderd van het forum.
  • Commerciële activiteiten zijn niet toegestaan.*
  • Gebruik waar mogelijk beeldend materiaal (zoals foto's, video's, e.d.).
  • Geef duidelijk aan wanneer een product is verkocht en pas zo nodig het topic aan of geef aan wanneer een topic gesloten kan worden.
  • Vermeld alle bijkomende kosten (zoals verzendkosten e.d.)
  • Denk aan de eigen privacy en die van anderen! Het vermelden van GSM-nummers, e-mailadressen, enz. wordt m.b.t. de eigen veiligheid afgeraden.
*= Commerciële bedrijven/shops dienen zich vooraf te melden bij het bestuur.

De Audi TT Club Nederland geeft gebruikers enkel de mogelijkheid producten van een niet-commercieel karakter aan te bieden op haar forum. Aan- & verkoop van producten geschiedt geheel op eigen risico. De Audi TT Club Nederland is dan ook op geen enkele wijze verantwoordelijk voor diefstal, (transport)-schade, onjuistheden, levertijden, kwaliteit en dergelijke van de aangeboden producten.
Gebruikersavatar
door sweeper
#57901
:smt023

Goede actie.

Moet je zelf in de gaten houden of je aan de 50 posts zit, of is automatisch geblokt totdat er 50 zijn?

Ik persoonlijk vind ook dat er verplicht een foto bij hoort, en niet alleen een verwijzing naar een marktplaats link of dergelijke.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57909
hmmz een mini marktplaats nabouwen wie zxich niet registreerd om deel te nemen aan t forum en alleen wil verkopen mooi per advertentie per zoveel weken geldig laten betalen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
door sweeper
#57914
Hou het simpel, zet gewoon markTTplaaTTs. :roll:

Wat doen we met de huidige aanbiedingen die niet aan de nu gestelde eisen voldoen?
Halen we die weg, of laten we dat maar zitten.
Gebruikersavatar
door sweeper
#57918
ohh..oké, had ik nog niet naar gekeken eerlijk gezegd. :oops:

edit: - heb even gekeken, en je hebt gelijk, maar zou de sectie Audi TT gezocht niet een uitzondering moeten zijn? Dat geldt bijna per definitie voor nieuwe forumleden.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57925
gezocht? dat zou wel kunnen idd dat je daar geen 50 berichten voor hoeft te hebben, maar van de andere kant gaan nieuwelingen dan wel zoeken en vast mee communiceren.
Gebruikersavatar
door sweeper
#57926
Klopt, maar na de aanpassing zijn volgens mij daar alle berichten verdwenen, en dat zou betekenen dat daar ook de limit van 50 berichten op is gezet.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57938
is dat zo erg dan dat die berichten weg zijn? de een na de ander komt steeds met t zelfde op de proppen... niet gek als je zoekt en nog weinig info weet kom je t hier vergaren.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#58845
De regels zijn wat verder uitgewerkt (zie begin topic).
Toegevoegd zijn o.a. de privacy en de rol van de club inzake schade e.d.

Groeten
Joop
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]