Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#63367
Happy Socks schreef:Even teruglezen in dit topic en je weet meteen waarom dit zo geregeld is :wink:
Had het al wel gelezen, maar toch blijf ik het vreemd vinden.
Ben zelf mod op een ander "druk" forum, 15000 leden, maar dat is kosteloos.

Een forum is voor en door leden....TToch ?
Hoop niet dat dit ten koste gaat van input door members die om deze redenen gaan afhaken ! Zou zonde zijn..

Rene :smt006
#63376
Mr.Fly schreef:
Happy Socks schreef:Even teruglezen in dit topic en je weet meteen waarom dit zo geregeld is :wink:
Had het al wel gelezen, maar toch blijf ik het vreemd vinden.
Ben zelf mod op een ander "druk" forum, 15000 leden, maar dat is kosteloos.

Een forum is voor en door leden....TToch ?
Hoop niet dat dit ten koste gaat van input door members die om deze redenen gaan afhaken ! Zou zonde zijn..

Rene :smt006
Je haalt de woorden uit mijn mond. Leden betalen immers... zij zorgen voor behoud van de inhoud op het forum, als zij er niet zijn zou het gehele online platform er niet meer zijn.
#63390
Het gaat hier voornamelijk om een verschil in denkwijze. Velen hebben een forum met een club, wij hebben een club met een forum :)
Wat ik hier mee wil zeggen is dat we ervoor gekozen hebben het forum onderdeel te maken van de club. Zodoende creëren we een stukje meerwaarde en veiligheid voor onze leden en kunnen we middels de extra inkomsten de leden weer iets teruggeven in de vorm van kortingen op evenementen, producten enz.
Deze gelden blijven dus binnen de club en de donateurs dragen dus bij aan het extra voordeel voor de leden. In feiten kost het je dus niks extra's om donateur of clublid te worden, want dat geld verdien je automatisch weer terug door de gegeven kortingen :wink:
Het is zelfs zo dat je eigenlijk meer geld bespaard door donateur of clublid te worden. Neem nu even het voorbeeld in de UK meeting:
Basisprijs = € 230,-
Door donateur te zijn (€ 15,-) betaal je nu € 218,50 wat een voordeel is van € 11,50
Door clublid te zijn (€ 35,-) betaal je nu € 207,- wat een voordeel is van € 23,-

Je hoeft dus echt geen Einstein te zijn om te zien dat je in dit voorbeeld de jaarcontributie er zowat meteen al weer uit hebt :!: En dit is slechts 1 voorbeeld van de velen :wink:

We hanteren het forum nu als 'product' om ook iets tastbaars in handen te hebben en de mensen, die verder geen gebruik maken van de andere voordelen, toch een stukje meerwaarde te kunnen geven binnen de club (buiten de kosten om die gemaakt worden het forum überhaupt in de lucht te houden).
Hopelijk heb ik nu duidelijk kunnen maken waarom we voor deze benadering gekozen hebben.

Groeten
Joop
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]