Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door spitfire
#65386
hallo beste mensen,
ik ben al lang actieve op het forum.
had eerst een mk1 die heb ik in middels verkocht en heb nu een hele mooie mk2 s-line!!
super mooi foto komen nog .
Maar ik was vandaag een navigatie bsn 5.0 aan het in bouwen en boorde een gatje in het dasbord kasje voor de gps antenne. maar als ik nu de auto start blijft mijn airbag lampje branden. Help.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen heb ik iets verkeerd gedaan of teveel trilingen van de boor.
alvast bedankt.

groeten Theo
#65387
je zal wel door de bedrading heen zijn geboord. controleer dat eerst maar eens even en anders even uit laten lezen.

als ie is gaan branden na dat je er mee bezig bent geweest lijkt het me een logische combi.
Gebruikersavatar
door denders
#65431
Ja dat is niet zo handig, ik zou toch eerst willen weten wat ik achter een boortje ga hebben, maar goed..achteraf allemaal, zou het maar los maken en de rest is al gezegd. Met een beetje geluk, is er een stekkertje losgeschoten als je hem los hebt gehad.
Je kan ook iets gesloopt hebben qua airbag want die zit er toch ook wel achter denk ik zo?

Wil graag plaatjes zien van je auto :wink: , heb ook zoiets in mijn hoofd zitten als "vervanging" maar heb geen haast.
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#84101
Gisteren mijn dashboard kastje uitgebouwd voor het plaatsen van een andere radio. De Parrot Android Classic die ik eerder in mijn MGF had gemonteerd. Nu blijven na het terugzetten van het kastje de aibaglampjes branden. Leuk om te testen maar ik krijg ze met de sleutel in het kastje niet uit. Stekkerje had ik teruggezet op juiste wijze. Accu is aangesloten geweest. Is dat een reset via de dealer of moet het kastje er weer uit.
Gebruikersavatar
door AudiTTer
#84175
Het dashboard kastje nog maar een keer uitgebouwd. Stekker van de passagiersairbag dus toch vergeten. :shock: Met de eerste inbouw was de kooimoer links onder verschoven en moest ik de stekker weer afkoppelen om die goed te zetten. Daarna de stekker dus niet opnieuw aangesloten. Lampjes nu weer uit en dus geen reset bij de dealer. :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]