Audi TT Club - Forum

Hier kun je gestolen auto's plaatsen of gerelateerd aan de auto gestolen onderdelen, bijv. velgen.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#69484
Niets meer gehoord zeker van de auto??
#69486
Ik dacht eigenlijk gereageerd te hebben...

inderdaad heb ik niets meer van de auto gehoord.
De verzekering heeft de waarde vastgesteld op een schappelijke 250 euro minder dan de aanschafprijs.. voor mij ook acceptabel.. het is zuur, maar zo kom ik er wel over heen.

VOor die korte duur was het een fijne auto!
Baal wel, omdat ik het weekend ervoor 1,5 dag bezig ben geweest met poetsen.. :/

@Bramdm: inderdaad, sleutel met ingebouwde chip en origineel audi-alarm...
#69570
Wel beter dat je het dan zo af kunt sluiten, ook al blijft het zuur.
Heb zelf een extra alarm geintegreerd zitten, schrok me een paar keer rot, zelfs als je iets niet helemaal goed doet met open/dicht per ongeluk en contact aandoen, hoppa hartslag 160 en halfdoof :D
Is dus geen slecht idee dat "extra"

Hou ons op de hoogte wat de vervanger gaat worden..
#69609
Bij ons in de straat hoor je regelmatig wel eens alarm/sirene afgaan, zowel van auto als huizen (jaarlijkse servicetest ?) :?
Wat dan weer maakt dat er een vorm van gewenning optreedt... :( Denk hond in de auto het beste alarm/beveiliging hier. Alleen die beesten kakken nog wel eens... :roll: :lol:
#69621
Doe maar toch gewoon een extra scm gekeurd alarm erbij..
Hond in auto slechte jeugdherinnering aan, bij terugkomst arme beest stijf en dood.

Hier laatst ook, een knal niet normaal met heftig onweer...gelijk een auto tekeer :D
Was ook wel erg dichtbij die knal!
#69697
Moppen tappen mag hoor :wink: in een ander topic, maar het was idd echt geen pretje als klein mannetje toen en dat oude beestje.. harde levensles denk ik.
#73757
Nog een andere keuze kunnen maken of geen TT meer genomen Paul?
Zag dit topic nog toevallig en was pas fietsen tot aan Rockanje..
#73768
ik dacht dat ik al kort had toeglicht waarom ik niet opnieuw een TT heb gezocht.

Naast de TT had ik nog een Mazda MX-5, waar ik een tijdje mijn dagelijkse kilometers in heb gedaan.
Een maand of 2 na de diefstal ben ik van baan veranderd en heb ik een leaseauto gekregen.
Omdat ik (o.a.) ook de Mazda nog had, heb ik geen andere TT genomen.
#73769
Aha, nee dat heb ik dan toch gemist :wink:

Zal wel door het detail-virus komen haha
Maar dan is het zeer goed te begrijpen, ik had ooit ook 2 auto's (eigen) en dat was gewoonweg teveel alleen.
Hoop dat je het naar je zin hebt en het wrange gevoel toch verlicht kon worden door je aankoopbedrag/verzekering een beetje.

Misschien kan ik je nog is van dienst zijn als ik de gang erin heb met het detailen, blijf lekker hangen hier zou ik zeggen!

Groet, Dennis uit Hellevoetsluis.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]