Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door templar
#82043
Hi guys and girls. Would just like to say how much of a pleasure it was to tour some spectacular places with you. Truly a time to remember for a long time to come and look forward to meeting up with you again in the not too distant future.

P.s some great pic's posted and can't wait to see some more.

Jase & Caz.
door Red Toy
#82053
Evening all, now the dust has settled and had time to reflect......... just wish it was starting this Saturday ! , a big thankyou to you all for making this a trip to remember, and making us feel so welcome in the only non Audi :oops: , we loved every minute of it. The driving and the social side was excellent, will remember it for a long time, and made some great friends along the way :) thanks again...... Gary & Lorraine
Gebruikersavatar
door denders
#82057
Ach so...! Ja die Zwitsers maken geen grappen en zijn nogal conservatief als ze je niet kennen. Maar goed, jij bent dan ook niet de eerste de beste crimineel RuuTT...ze kunnen dus ook nog lachen! :smt005 :-D
Gebruikersavatar
door RuuTT
#82085
Mochten mensen nog foto's hebben die ze willen delen; stuur me een zipje oid via WeTransfer, dan kan ik ze eventueel doorsturen naar andere geinteresseerden.

Mocht iemand overigens nog eens op eigen gelegenheid de omgeving willen bezoeken; het eerste hotel in Zwitserland (Viktoria) heeft aangegeven dat ze wel een mooie aanbieding willen maken voor TTour rijders.
Het tweede hotel bij de waterval heeft als aanbod om kamers indien beschikbaar te upgraden naar de eerstvolgende categorie (weinig kans in t weekend).
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]