Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#83587
Op zondag 6 september organiseert de Audi TT Club een meeting in het noorden des lands. De dag zal volledig in het teken staan van een prachtige dag met een combi van natuur en cultuur, prachtige landschappen en lekker eten.
Ons ere-lid en speciale commissaris van de Evenementenkoningin voor Noord Nederland, Ignas Minnema (TT Assen) zal ons meenemen naar alle pracht en praal die het Drentse en Friese land ons te bieden hebben.

Het programma ziet er op hoofdlijnen als volgt uit:

Dagprogramma:

11.45 uur: verzamelen bij Restaurant/Café De Aanleg in Deurze; mogelijkheid om een hapje/drankje te doen
12.15 uur: korte wandeling (max. 45 min.) langs de Drentse Aa naar het Poepenhemeltje
13.00 uur: vertrek Tour de TT
Rond 13.45 uur: aankomst in Grolloo voor een bezoek aan het Cuby and the Blizzards Museum voor de tentoonstelling over de Dutch TT
15.50 uur: vervolg Tour de TT met spectaculaire rondjes over de TT-rotonde bij het circuit van Assen; er mag helaas NIET gestopt worden op de rotonde voor foto's etc.!!!
16.30 uur: vervolg route door prachtige natuur en spannende stukjes weg
Rond 17.15 uur: aankomst bij Restaurant Het Goudmeer in Oosterwolde (Friesland) waar wij bij mooi weer op het terras aan het water kunnen genieten van alle lekkernijen die de keuken ons te bieden heeft


Kosten:
De kosten voor het museum bezoek zijn € 6,- p.p., graag, gezien het korte tijdsbestek, voorafgaand aan de Tour de TT, voldoen bij onze voorzitter Joop Meijer (Happy Socks). Kinderen onder de 12 jaar gratis entree.
De kosten voor het diner zijn voor eigen rekening. Graag van tevoren opgeven of en met hoeveel personen je wilt blijven eten, zodat Ignas het aantal te verwachten personen kan doorgeven aan de keuken.


Locatie:
Restaurant/Café De Aanleg
Asserstraat 63
9451 TA Rolde (Deurze)

Het einde van de Tour de TT is in Friesland. Wij komen dus niet meer terug op deze locatie.


Inschrijven:
U vult simpelweg uw forumnaam + aantal personen en de bij te wonen onderdelen in als reactie op dit bericht.

Deelnemers:
  1. Happy Socks - 1 pers. - Wandeling + Tour de TT incl. museum + Diner
  2. jaap1977 - 2 pers. - Tour de TT incl. museum
  3. harrysup - 1 pers. - Tour de TT incl. museum
  4. SloTT - 2 pers. - Tour de TT incl. museum
  5. TT Assen - 1 pers. - Wandeling + Tour de TT incl. museum + Diner
Sfeerimpressie: https://youtu.be/aBg2nuZ5t5s
Gebruikersavatar
door TT Assen
#84173
Klinkt weer goed. Houd me op de hoogte!

Het is al weer te lang geleden dat ik bij een meeting was :oops:
Gebruikersavatar
door Bitterbal
#85016
Ik vraag mij af waar de informatie blijft. Ik blijf dit topic al een hele tijd volgen, maar ik zie niets. Is de club na het introduceren van de nieuwe site klaar voor dit jaar? Ik ben nu een klein jaar lid en om jullie eerlijk te zeggen zakt de club wel door de ondergrens. Als ik dit verkeerd zie........ Schiet er maar op .
Gebruikersavatar
door racingmom
#85017
Beste bitterbal,

Helemaal ongelijk heb je niet. Het klopt, er is nog geen invulling gegeven aan deze meeting. Dat heeft te maken met de persoonlijke situatie van de persoon die deze meeting zou organiseren.
Vervolgens zijn er een aantal mensen benaderd om de meeting in het noorden van het land te organiseren, maar tot dusver hebben wij helaas moeten constateren dat op het moment dat het tot actie moet komen, iedereen afgehaakt heeft. Spijtig maar waar.

Betekend niet dat wij achter de schermen niet heel hard bezig zijn om toch nog een activiteit van de grond te krijgen, naast alle andere meetings die er ook nog georganiseerd moeten worden. Als je namelijk op de activiteiten kalender kijkt, dan zie je dat wij zeker nog niet klaar zijn voor dit jaar.
Het is alleen nu wel vakantieperiode en aangezien wij als vrijwilligers ook recht hebben op vakantie, gaat het momenteel allemaal langzamer dan een ieder zou willen.

Mocht je verder door willen praten over die ondergrens, dan vernemen wij dit graag van je en verwachten we ook inzet van jou als lid om de club naar een hoger plan te brengen. De kracht van een club zit in de leden. "Samen" worden we groter, niet alleen door het bestuur te becommentariëren en aan de zijlijn te blijven staan.
Vooralsnog bestaat het bestuur uit drie personen en de evenementencommissie uit alleen de commissaris (ikzelf) en zullen wij met z'n vieren op alle vlakken ons best doen, maar met acht handen is het werk naast onze eigen bedrijven en verplichtingen nog steeds erg zwaar.

Ik nodig je bij deze dan ook van harte uit om gezellig invulling te geven aan een van de nog te plannen meetings dit jaar, waarbij hulp bij deze specifieke meeting meer dan welkom is. Ik hoor graag van je en je kunt mij bereiken via meetings@audittclub.nl
Gebruikersavatar
door TT Assen
#85036
Ik zie dat Joop mij nog niet bij de deelnemers had gezet?

Uiteraard doe ik mee, en ik zal ook bij de nazit zijn. (in ieder geval 1 persoon)

In overleg met Gabriëlle volgt spoedig nader bericht.

Deze toertocht belooft een historische ToerTochT te worden!
#85038
Om alvast in de stemming te komen:

https://youtu.be/aBg2nuZ5t5s

De tourtocht gaat de oude, eerste, route van de Dutch TT volgen.
Bij het tweede deel van de route zullen we iets af gaan wijken (we komen niet in Hooghalen en Assen zelf), om langs de nieuwe afslag van het TT-circuit te rijden. Bij deze afslag is de roemruchte rotonde waar nu de TT-landmarks staan.

Aangezien er die dag een event is op het TT-circuit is een stop aldaar niet toe te zeggen. We moeten dan ter plekke kijken of er mogelijkheden zijn. Mochten we al kunnen stoppen dan zal dat een korte foto-stop zijn.
#85088
Beste mensen,

Ondanks (of beter: Dankzij) het kleine selecte gezelschap gaat de meeting door.

De weersvoorspellingen zijn wisselvallig. Het eerste deel (wandeltocht) gaat in ieder geval goede schoenen vereisen, en anders kijken we ter plekke wat kan.

Tot morgen!
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]